خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس در جمع خبرنگاران:

عملکرد دولت نمره خوبی می‌گیرد / احساس خطر دلواپسان طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۳۰

طبیعی است زمانی که دلواپسان بخش عمده‌ای از قدرت را دراختیار داشتند و منابع ملت به طرز غیرقابل کنترلی دراختیارشان بود، امروز احساس خطر می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی به عملکرد دولت نمره خوبی داد و خواستار این شد که مردم انتظاراتشان را از دولت بالا نبرند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد حق‌شناس در حاشیه مراسم ختم پدر محمد قوچانی در مورد عملکرد دولت گفت: دولت براساس راهبردی که انتخاب کرده و مهمترین حرکت آن، راهبرد برد برد است، تلاش دارد که بتواند کشور را در آستانه تعادل در حوزه عملکرد و در حوزه رفتار سیاسی و همچنین مدیریت کشور به پیش ببرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با بیان اینکه بین آن چیزی که دولت تحویل گرفت و آن چیزی که به مردم قول داده است، فاصله بسیار جدی و معنی‌داری وجود دارد، یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع و مشکلات اقتصادی و مقوله فساد، طبیعتاً دولت به این راحتی امکان عبور از مشکلات را ندارد.

وی ادامه داد: از این‌رو عقلانیت حکم می‌کند دولت با اولویت نسبت به مسائل برخورد کند. تصور بنده این است که دولت بنای خود را براین گذاشته تا گام اول را با حل و فصل مسائل سیاست خارجی بردارد تا بتواند بر روی این بخش تمرکز داشته باشد و آن را مدیریت کند تا پس از عبور از این مرحله به مرحله بعدی که عرصه اقتصاد و سیاست داخلی و همچنین مبارزه با فساد است، بپردازد.

حق‌شناس با بیان اینکه با درک درست اولویت‌ها باید به دولت نمره خوبی داد، اظهار کرد: باید از ملت نیز بخواهیم که سطح انتظارات‌شان را فعلاً افزایش ندهند و به حمایت خودشان از دولت منتخب که مخالفین جدی در عرصه‌های متفاوت دارد به پیش ببروند تا به نتیجه برسد.

وی در ارزیابی خود از عملکرد دلواپسان نیز گفت: طبیعی است زمانی که دلواپسان بخش عمده‌ای از قدرت را دراختیار داشتند و منابع ملت به طرز غیرقابل کنترلی دراختیارشان بود، امروز احساس خطر می‌کنند. این داد و بیدادها طبیعی است و از این جهت احساس می‌کنم که دست‌شان کوتاه می‌شود و قصد دارند که توجه مردم را به این حوزه و حوزه‌های دیگر جلب کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مطالبات بانک مرکزی گفت: حجم عظیم بدهی این مجموعه به بانک مرکزی و مشکلاتی که در رابطه با برداشت‌های بسیار وحشتناک از بیت المال داشتند، نشان می‌دهد که دلواپسی حقیقی وجود ندارد بلکه طبلی است که باید به صدا در بیاید تا جاهای دیگر را متوجه خودشان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز