خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم ختم پدر محسن آرمین در کاشان برگزار شد

کد خبر : ۱۸۴۸۲۰

مراسم ختم پدر «محسن آرمین»، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و پژوهشگر دینی، شامگاه(چهارشنبه) هیجدهم تیر در شهر دارالمومنین کاشان برگزار شد.

مراسم ختم پدر «محسن آرمین»، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و پژوهشگر دینی، شامگاه(چهارشنبه) در شهر دارالمومنین کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، این مراسم شامگاه چهارشنبه - هجدهم تیر - با حضور صدرائیه معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، فخری معاون عمرانی فرمانداری کاشان، دکتر یگانه رئیس نظام پزشکی کاشان، نماینده آیت الله صانعی، پروفسور زراعت رئیس دانشگاه کاشان، هنته ای رئیس اداره آمورش و پرورش کاشان، آیت الله عرب، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، جامعه پرشکان کاشان، جمعی از مسئولین ادارات، نهادهای دولتی و اقشار مختلف مردم در قائمیه کاشان برگزار شد.

مراسم ختم دیگری نیز برای مرحوم حاج احمد آرمین، شنبه هفته آینده، بیست و یکم تیر، از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب تهران و مراسم هفت آن مرحوم دوشنبه شب، بیست و سوم تیر، از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در مسجد امیرالمومنین خیابان آیت الله کاشانی برگزار خواهدشد.

محسن آرمین، از مبارزین پیش از انقلاب، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و نایب رییس مجلس ششم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز