خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس:

نباید موضع گیری سیاسی عامل عدم تحقق خواسته های مردم شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۴۱

یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم این شهرستان‌ها، جدایی از استان مرکزی و الحاق به استان قم بوده است، و این مهم حتی توسط نمایندگان دوره‌های گذشته مردم این شهرستان‌ها نیز مطرح بود.

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مطالبات و خواسته‌های بحق مردم نباید با موضع گیری‌های سیاسی همراه شود.

به گزارش ایلنا از مرکزی، شهلا میرگلوبیات با بیان اینکه مردم مومن و ولایتمدار ساوه و زرندیه شایسته خدمتگزاری هر چه بیشتر از سوی مسوولان هستند افزود: بطور قطع وقتی مردم به یک نماینده اعتماد می‌کنند، نماینده نیز به دلیل ارتباط نزدیک با آنان در جریان بیشتر مسائل و مشکلات آن قرار گرفته یا می‌گیرد.

وی بیان کرد: یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم این شهرستان‌ها، جدایی از استان مرکزی و الحاق به استان قم بوده است، و این مهم حتی توسط نمایندگان دوره‌های گذشته مردم این شهرستان‌ها نیز مطرح بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: فاصله ۱۶۰ کیلومتری ساوه و ۲۰۰ کیلومتری زرندیه تا مرکز استان(اراک) سالهاست که صنعتگران و دیگر اقشار مردم را برای انجام امور اداری به مرکز استان با مشکلاتی مواجه کرده بود.

میرگلوبیات با بیان اینکه این در حالیست که شهر مذهبی قم فقط با ساوه ۸۰ کیلومتر فاصله دارد گفت: علاوه بر مشکلات طی مسافت طولانی، ساوه و زرندیه تا اراک این شهرستان‌ها که خود قطب صنعت و کشاورزی هستند، متاسفانه مورد بی‌مهری مسوولان استانی قرار گرفته‌اند.

دبیر فراکسیون نخبگان مجلس اضافه کرد: برخی کم توجهی‌های مسوولان استان مرکزی به این منطقه توسط خود مردم آن ملموس است و بحثالحاق به قم بدون مطالعه، نظر سنجی و توجه به خواسته مردم مطرح نشده است.

نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما هوشیار و آگاه هستند و جهت گیری‌های سیاسی را در مقابل خواسته‌‌هایشان بخوبی تشخیص می‌دهند.

به گفته وی: ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و آن‌ها را می‌پزیریم ما جهت گیری‌های سیاسی در مقابل خواسته بحق مردم را هرگز نخواهیم پذیرفت.

میرگلوبیات بیات خدمت به این مردم را توفیقی الهی دانست و گفت: این مردم لایق و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند بنابر این مسوولان باید به دور از سیاسی بازی و حاشیه سازی به فکر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشند.

وی گفت: امروز وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه دین مبین اسلام و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری حاصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز