خبرگزاری کار ایران

بصیری در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه صدرخواجوی اصفهان:

شبکه های اجتماعی خارجی متعلق به سازمان‌های جاسوسی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۹۴

ما چاره ای جز مسدود کردن شبکه‌های خارجی نداریم چرا که در کمال تعجب در حال ارسال اطلاعات شخصی و اجتماعی خود به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی هستیم

رییس سازمان بسیج رسانه با انتقاد از فیلتر نشدن شبکه های اجتماعی خارجی در ایران گفت: این شبکه ها جاسوسان نرم افزاری غرب درکشورهای دیگرهستند.         

به گزارش ایلنا،  بصیری که در نشست کرسی آزاد اندیشی فرصتها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی سخن میگفت افزود: ما چاره ای جز مسدود کردن این شبکه ها نداریم چرا که در کمال تعجب در حال ارسال اطلاعات شخصی و اجتماعی خود به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی هستیم و این بزرگترین آسیب را به داده های اطلاعاتی موجود بر روی تلفنهای همراه واردمیکند. 

وی در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه صدر خواجوی اصفهان با تاکید بر تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی بوسیله اطلاعات و اخبار هدایت شده بر روی این شبکه ها اظهار داشت: ماموریت شبکه های اجتماعی خارجی که بر روی تلفنهای همراه نصب میشود تحلیل شرایط کشور، جمع آوری اطلاعات و هدایت افکار عمومی به سمت و سوی خاص و طرح ریزی شده در اتاقهای فکر موساد و سیا است ولی عده ای در داخل انشاالله نا آگاهانه این ماموریت را همراهی میکنند.

مسعود بصیری تصریح کرد: امروز دشمن از طریق نفوذ در افکار عمومی و استحاله آن بدنبال راه نجاتی برای خود میگردد و رسانه های ما موظف به آگاهی بخشی و گوشزد کردن خطرات جنگ نرم دشمن هستند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید با هوشیاری از طرح مسایل پیش پا افتاده و بدون اولویت دوری کرده و افکارعمومی را به مسایل مهمتری مانند اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید داخلی و دشمن شناسی سوق دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز