خبرگزاری کار ایران

با حضور علما، مراجع تقلید و اقشار مختلف مردم؛

مراسم ترحیم سیدصادق طباطبایی در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۰۲

آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی و بسیار از علمای برجسته حوزه علمیه قم، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم از حاضران این مراسم بودند

با حضور مراجع تقلید، علما و اقشار مختلف مردم، مراسم ترحیم سیدصادق طباطبایی، در مسجد رفعت قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم ترحیم سیدصادق طباطبایی(ره)، امشب(یکشنبه 11 اسفندماه 93) به همت بیت امام خمینی(ره) و با حضور برخی از مراجع تقلید، از جمله آیات عظام نوری همدانی و جوادی آملی، همچنین حجت الاسلام ملکا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، آیت الله شهرستانی رئیس دفتر آیت الله سیستانی در ایران، نمایندگان بیوت آیات عظام صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، صانعی و ... در مسجد رفعت قم برگزار شد.

همچنین آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، برخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از جمله آیت الله واعظ موسوی، بهشتی، ممدوحی و ...، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله آیت الله مسعودی خمینی، سیدمحمد غروی و ...، برخی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از جمله حجج اسلام و المسلمین فیرحی، یوسفی، فاضل میبدی و ...، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران،برخی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم از جمله آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی، محسن غرویان، یثربی کاشانی، علوی بروجردی، میرعظیمی، شاه آبادی و ...، و برخی دیگر از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم، از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

از مسئولین استان قم که حاضر در این مراسم بودند نیز می توان به حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدصادق صالحی منش استاندار قم و برخی از معاونین وی، برخی از مدیران کل استان از جمله عطاءالدین قاسمی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری قم، محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم و ...، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، اشاره کرد.

اقشار مختلف مردم نیز از جمله خانواده های معظم شهداء، فرهنگیان، نمایندگان جامعه کارگری استان قم، بازاریان و ... نیز برای شرکت در مراسم ترحیم دکتر صادق طباطبایی در مسجد رفعت قم حضور پیدا کرده بودند.

صحن اصلی مسجد رفعت در خیابان صفائیه قم ظرفیت حاضران در مراسم ترحیم صادق طباطبایی را نداشت، به نحوی که برگزار کنندگان مراسم مجبور شدند فرش هایی برای نشستن مردم در حیات مسجد پهن کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مخبر از شاگردان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، سخنران این مراسم بود که با اشاره به شخصیت مرحوم دکتر سیدصادق طباطبایی، وی را فردی صادق و نمونه معرفی کرد.

حجج‌الاسلام سیدحسن خمینی، سیدیاسر خمینی و سیدعلی خمینی به همراه برادران مرحوم سیدصادق طباطبایی و همچنین استاندار قم، در جلوی درب ورودی مراسم ایستاده و به شرکت کنندگان در مراسم ترحیم دکتر سیدصادق طباطبایی(ره) خوش آمد می گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز