خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

اعتبارات در نظر گرفته شده درخور شان سازمان‌زندان‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۱۲

دادستان کل کشور با اشاره به بازدید اخیر وزیر بهداشت از زندان قزل حصار گفت: بودجه سازمان زندانها متناسب با نیاز آنها نیست و امیدواریم هر چه زودتر بودجه ای مناسب برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه دهمین نشست تخصصی فرماندهان و روسای پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران گفت: سامانه الکترونیک ارتباط نیروی انتظامی با دادسرا بعدازظهر امروز با نام مبارک حضرت صدیقه طاهره(س) آغاز بکار کرد.

وی افزود: این سامانه می تواند ارتباط ناجا با دادستانی ها را تسهیل کند و مهمترین هدف آن کاهش اطاله دادسری در دادسراها و رسیدگی به پرونده ها است  و نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان دارد.

دادستان کل کشور در خصوص بهداشت زندانیان اظهار کرد: بحث بهداشت و نگهداری زندانیان و همچنین مسائل امنیتی نیازمند بودجه کافی است تا جایی که چندی پیش رئیس سازمان زندانها در جلسه با دولت گزارشی از وضعیت زندانها و شرایط نگهداری زندانیان ارائه کرد.

وی افزود: قوه قضائیه برنامه‌های مناسبی برای افزایش بهداشت زندانها در دستور کار دارد و حتما این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که زندانها نیازمند بودجه و اعتبارات مناسب هستند. اما اعتباراتی که در حال حاضر برای آنها در نظر گرفته شده است درخور شأن سازمان زندان‌ها نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت ، بخش های مرتبط بودجه‌ای را برای عملیاتی شدن هر چه بهتر برنامه های سازمان زندانها تخصیص دهد.

رئیسی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره وام شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده است تحقیقات در خصوص این وام آغاز شده و به محض اینکه پرونده به نتیجه‌ای برسد جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز