خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

نظر فرماندار قم در خصوص پخش شب نامه در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به قم

فرماندار قم در خصوص افرادی که سعی در تخریب دولت دارند و با بیان اینکه نظر این افراد برای خودشان محترم است، گفت: به هر جهت برخی از این‌ها از روی دلسوزی، فکر می‌کنند کارشان درست است در حالی که با این طور تخریب کردن دولت، به نوعی فرمایشات مقام معظم رهبری را نادیده می‌گیرند.

 «رضا سیار» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان قم و استقبال مردم از رئیس جمهور، اظهار داشت: استقبال مردم از جناب آقای روحانی رئیس جمهور، بسیار خوب و عالی بود؛ دست مردم درد نکند؛ مهمان نوازی با شکوهی داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نظری راجع به برخی از رسانه‌های مخالف دولت که سعی در القای مخالفت قم با دولت یازدهم دارند، چیست؟ گفت: کسی که می‌خواهد حرف بزند، می‌زند و نظرشان برای خودشان محترم است.

فرماندار قم در پاسخ به این سؤال که نظر شما راجع به شبنامه‌هایی که در زمان استقبال مردم قم از رئیس جمهور توزیع می‌شد و همچنین برخی از دست نوشته‌هایی که در مخالفت با دولت نوشته شده بود، چیست؟ گفت: این افراد نظرشان برای خودشان محترم است؛ به هر جهت برخی از این‌ها از روی دلسوزی، فکر می‌کنند آن طور که فکر می‌کنند درست است، در صورتی که اشتباه می‌کنند.

وی افزود: الان خط و مشی را مقام معظم رهبری به صورت صریح و روشن گفته‌اند؛ یعنی کسانی که این طور دولت را تخریب می‌کنند، به نوعی فرمایشات مقام معظم رهبری را نادیده می‌گیرند؛ آقا] رهبری [، تکلیف را در حمایت از دولت و مذاکرات هسته‌ای کاملا روشن کرده و هربه را از این افراد گرفته است.

«سیار» اضافه کرد: کسانی که این طور برخورد کرده و دولت را تخریب می‌کنند، این‌ها ته مانده‌‌ همان آدم‌هایی هستند که در واقع به ویرانه خودشان لگد می‌زنند.

وی گفت: به نظرم این‌ها خودشان متوجه خواهند شد دولت، دولت با تدبیری است و با آرامشی که به جامعه برگردانده درصدد خدمت به مردم است؛ البته برخی‌ها مغرض‌اند و چشم دیدن این آرامش را ندارند.

فرماندار قم ادامه داد: برخی‌ها در واقع سود خودشان را در نا‌آرامی و التهاب و در واقع در شلوغی مملکت می‌بینند، تا در این شلوغی‌ها بهره خود را ببرند؛ حتما عقبه فکری این‌ها یک عقبه فکری غلطی هست؛ ضمن اینکه می‌گویم، نظر این افراد برای خودشان محترم است، اما مردم این‌ها را بر نمی‌تابند.

وی با بیان اینکه مردم در‌‌ همان ۲۲ بهمن کاملا ثابت کردند که پیرو راستین امام و رهبری معظم انقلاب‌اند، خاطرنشان کرد: این افرادی که سعی در تخریب دولت دارند، در‌‌ همان راهپیمایی ۲۲ بهمن هم آمدند اما وقتی سیل خروشان مردم را دیدند، حساب کار دستشان آمد؛ الان هم در برنامه سفر رئیس جمهور به قم همین طور بود؛ این‌ها می‌آیند اما وقتی با سیل جمعیتی که آمده بود مواجه شدند، با وجود اینکه می‌خواستند عرض اندام داشته باشند، اما کاری از پیش نبردند.

«سیار» یادآور شد: نباید فراموش کنیم که مردم قم با رأی خود به آقای دکتر روحانی در سال ۹۲ و در جریان سفر رئیس جمهور هم با استقبال خود از ایشان، نشان دادند که پیرو راستین رهبری بوده و در حمایت از دولت هم کوتاهی نمی‌کنند.

کد خبر : ۲۵۷۷۱۱