خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارگری مجلس:

پیگیر توهین به خانه کارگر خواهیم بود/نماینده هتاک پاسخگوی کارنامه خود در شستا باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۴۷

عضو فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از توهین یکی از نمایندگان به خانه کارگر در صحن علنی مجلس گفت: پیگیر توهین به خانه‌کارگر خواهیم بود و از حقوق کارگران نخواهیم گذشت.

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از اظهار نظر‌های توهین آمیز امروز پورابراهیمی‌ به‌خانه کارگر در صحن علنی مجلس، گفت: پیش از این نیز این نماینده در مورد نمایندگان اظهارات ناپسندی را انجام داده بود که بخاطر پرهیز از شخصی شدن موضوع من از برخورد با وی حذر می کردم اما این‌بار بخاطر منافع قشر کارگر پیگیر توهین‌های این نماینده به خانه کارگر خواهیم بود و از این موضوع نخواهم گذشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: این نماینده باید در مورد عملکرد خود در مناصبی که در شستا و برخی مناصب دیگرداشته است به پیشگاه ملت توضیح دهد.

قاضی‌پور در همین راستا، تصریح کرد: پور ابراهیمی خود را جزئی از جامعه دانشگاهی می‌داند و این درحالی است که بعید است هیچ عضو  و استاد دانشگاهی در عرصه عمومی نظیر صحن علنی مجلس اقدام به فحاشی اینچنینی و پرتاب اشیاء به سوی همکارانش کند.

وی با یادآوری پرونده تحقیق و تفحص از سازمان بورس، افزود: زمانی که تحقیق و تفحص از بورس قرار بود کلید بخورد، همین آقایان با سمپاشی علیه تفحص کنندگان سعی کردند این اقدام را عقیم بگذارند و بعد‌ها مشخص آقای پور ابراهیمی در بورس فعالیت‌هایی داشته‌است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، متذکر شد: در کمیسیون تلفیق نماینده یاد شده بدون آنکه عضو کمیسیون تخصصی صنایع باشد، تلاش داشت تا در زمینه معادن نظراتی خود را به کمیسیون تلفیق تحمیل کند که این اقدام جای بررسی جدی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز