خبرگزاری کار ایران

در نشست معاون وزیر امورخارجه عنوان شد:

تیم ویژه‌ای از وزارت اطلاعات نوراحمد نیکبخت را در خاک یمن آزاد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۹۴

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تیم ویژه‌ای از وزارت اطلاعات در یک سلسله عملیات پیچیده توانست در بخشی از خاک یمن؛ نوراحمد نیکبخت را از چنگال تروریست‌ها آزاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسین امیرعبدالهیان در نشست خبری صبح امروز(14 اسفند)؛ پس از آزادی نوراحمد نیکبخت(دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا) گفت: در خدمت یکی از دیپلمات‌های ایرانی در صنعا هستیم که یک سال و نیم پیش توسط یک گروه تروریستی ربوده شد.

معاون وزیر امورخارجه با بیان اینکه از ابتدای این حادثه؛ کمیته ویژه‌ای به دستور وزیر امور خارجه تشکیل شد؛ گفت: درنهایت تیم ویژه‌ای از وزارت اطلاعات در یک سلسله عملیات پیچیده و در یک مرحله بسیار خاص توانست در بخشی از خاک یمن؛ نوراحمد نیکبخت را از چنگال تروریست‌ها آزاد کند و ما خوشحالیم که اکنون ایشان در خاک کشورمان حضور دارند.

وی ادامه داد: این موفقیت را به مقام معظم رهبری؛ رئیس‌جمهور؛ ملت ایران و عزیزان گمنامی که تلاش‌های بساری برای خلق این صحنه کردند؛ تبریک می‌گوییم و خدا را شاکریم در ایامی که تعلق به حضرت زهرا(س) دارد و با توسل خانوده ایشان و تلاش سربازان امام زمان(عج) شاهد ورق خوردن برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران هستیم.

نواحمد نیکبخت نیز که در این نشست حاضر بود؛ گفت: در حین عزیمت به محل کار؛ توسط یک گروه تروریسیتی مسلح ربوده شدم و مدتی به‌عنوان گروگان دراختیار آنها بودم. تا آنکه با تلاش دوستان بسیاری؛ چه در وزارت امور خارجه و چه توسط سربازان گمنان امام زمان؛ آزادی‌ام مسیر شد. لازم است از همه آنها همچنین از مقام معظم رهبری؛ رئیس‌جمهور؛ وزیر امورخارجه و سایر دست‌اندرکاران تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز