خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در گفت و گو باایلنا؛

همه باید از تخریب و توهین به رقیب در انتخابات دوری کنند

یک عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:در رقابت سالم همه باید از توهین، تخریب، کارشنکی علیه رقیب دوری کنند و در نهایت مردم هستند که باید تشخیص دهند به چه کسی رای می دهند.

اسدالله بادامچیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درپاسخ به این سوال که فعالیت کارگروهی انتخاباتی که شما مسئول آن بودید به کجا رسید؟ اظهار داشت: امروز بالاخر همه جریان‌ها مشغول کار و فعالیت انتخاباتی هستند دراین مسیرهم جبهه پیروان مستثنا نیست ویک کارگروه انتخاباتی را برای بررسی مسائل انتخابات و نظرسنجی‌های اولیه تشکیل داده است. 

وی ادامه داد: امروز هم من به عنوان مسئول این کمیته گزارشی از فعالیت‌های چند ماه این کارگره در جلسه سراسری جبهه پیروان امام و رهبری برای دبیرکل‌های احزاب و تشکل‌های استانی عضو جبهه ارائه کردم. 

بادامچیان در پاسخ به این سوال که امروز فعالیت انتخاباتی جریان اصول گرایی در مقایسه با رقیب را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بیان کرد: اصولا انتخابات صحنه رقابت است اما در این رقابت دو نوع بحث مطرح می‌شود یکی رقابت سالم و دیگری رقابت ناسالم است. 

این عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: ما به عرصه انتخاباتی سالم اعتقاد داریم و تلاش می‌کنیم همه گروه‌ها و جریان‌ها با توجه به این موضوع در عرصه رقابت حضور داشته باشند، طبق قانون و ضوابط عمل، و هرکس حرف‌های خودش را در چهارچوب قانون بزند. 

وی تصریح کرد: اما در این مسیررقابت سالم همه باید از توهین، تخریب، کارشنکی علیه رقیب دوری کنند و در ‌‌نهایت مردم هستند که باید تشخیص دهند به چه کسی رای می‌دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در راستای اهداف این کارگروه انتخاباتی سفر استانی هم انجام شده است یا نه؟ گفت: من سفر‌های استانی داشته‌ام امااین سفر‌ها مشخصا مربوط به این کارگروه نبوده است. 

بادامچیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه کسانی عضو این کار گرو هستند، آیا این کار گروه قرار است در انتخاب افراد لیست‌ها اعمال نظر داشته باشد گفت: این کارگروه و کمیته اولیه است که فعلا مشغول ارزیابی و نظرسنجی است. در مورد جرئیات افراد فقط می‌توانم بگویم خودم عضو آن هستم.

کد خبر : ۲۵۷۸۶۶