خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفت و گو باایلنا؛

رهبری تنهاکسی است که می‌توانند درباره آیت‌الله هاشمی اظهار نظر کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۸۱

دبیرکل حزب سبز گفت: با توجه به سوابق آیت الله هاشمی تنها کسی که می تواند درباره ایشان اظهار نظر کند شخص مقام معظم رهبری است، چون رهبری همه جزئیات فعالیت آیت الله هاشمی را قبل و بعد از انقلاب می دانند و به مسائل کشور نیز تسلط دارند.

حسین کنعانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره هجمه‌ها وحمله‌های اخیر تندور‌ها به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: قبل از هراظهار نظری باید به عقبه سیاسی آیت الله هاشمی توجه کنیم، ایشان در دوران قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و به خصوص در دوان دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین شخصت هابوده‌اند. 

وی ادامه داد: ‌آیت الله هاشمی همیشه در طی این سال‌ها هم پای امام و رهبری حرکت کرده و برخلاف صحبت‌های تندور‌ها ایشان با چنان سابقه‌ای هیچ‌گاه منافع ملی را قربانی منافع حزبی نمی‌کنند. 

کنعانی مقدم تصریح کرد: این نوع صحبت‌های در باره ‌ایت الله هاشمی از طرف تندور‌ها به این مسئله بر می‌گردد که امروز ایشان در معرض انتخاب ریاست مجلس خبرگان قرار دارند به همین دلیل تندور‌ها سعی می‌کنند با چنین حرف‌های بی‌فایده‌ای به اهداف جناحی خود برسند. 

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: با توجه به این سوابق تنها کسی که می‌تواند درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار نظر کند شخص مقام معظم رهبری است چون رهبری همه جزئیات فعالیت آیت الله هاشمی را می‌دانند و به مسائل کشور نیز تسلط دارند. 

این عضو جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: رهبری می‌داند که آقای هاشمی از شخصیت‌های مهم انقلاب بوده و هیچ‌گاه منافع ملی را به منافع حزبی ترجیح نمی‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز