خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون اول رییس‌جمهور انجام شد؛

ابلاغ واگذاری زمین برای احداث مجتمع آبرسانی روستایی به وزارت نیرو

واگذاری زمین برای احداث مجتمع آبرسانی روستایی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت نیرو ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، براساس مصوبه هیئت وزیران، حق بهره‏‌برداری ۲۰۲۵ متر مربع از اراضی دهستان خدیجه خاتون شهرستان قم، جهت احداث مجتمع آبرسانی روستایی به وزارت نیرو واگذار می‌شود.

در مصوبه هیئت وزیران آمده است:

۱- حق بهره‏‌برداری (۲۰۲۵) مترمربع از اراضی پلاک‏ ثبتی (۲۸) اصلی، واقع در بخش (۸) دهستان خدیجه خاتون شهرستان قم، استان قم مطابق محدوده و مختصات جغرافیایی مشخص شده بر روی نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط جهت احداث مجتمع آبرسانی روستایی به وزارت نیرو (شرکت مادر تخصصی آبفای کشور) واگذار می‌‏‌گردد.

۲- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت میزان تعیین شده از پلاک ثبتی مورد اشاره به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت نیرو (شرکت مادر تخصصی آبفای کشور) و با قید عبارت «هرگونه تغییر بهره‏‌بردار و واگذاری منوط ‏‏به تصویب هیئت وزیران خواهد بود» اقدام ‏و سند یادشده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره‏ کل اموال دولتی) ارسال نماید.

۳- در صورت تغییر بهره‌بردار توسط هیئت وزیران، دستگاه بهره‌بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب‏‌نامه به بهره بردار بعدی اقدام نماید.

این تصویب‌نامه در تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۳ به تأیید رئیس‌جمهور رسیده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۹۳ برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو و جهادکشاورزی ابلاغ کرد.

کد خبر : ۲۵۸۸۸۲