خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سیاست‌­های کلی محیط زیست بزودی بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۹۱

در جلسه ارائه گزارش سالانه کمیته خاص محیط زیست مجمع، محسن رضایی گفت: پیش نویس سیاست­های کلی محیط زیست به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در جلسه ارائه گزارش سالانه کمیته خاص محیط زیست، با تقدیر از فعالیت­‌های انجام شده در کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تدوین سیاست های کلی محیط زیست را از زمره امور برجسته و مهم بر شمرد و با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در فرایند تهیه سیاست های کلی محیط زیست گفت: پیش نویس سیاست­های کلی محیط زیست به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

وی با توجه به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مدیران و فعالان منابع طبیعی و محیط زیست گفت: به دلیل تاکید مقام معظم رهبری در تصویب سیاست های محیط زیست این موضوع در دستور کار صحن علنی مجمع قرار گرفته و در اولین فرصت مطرح خواهد شد.

در این جلسه سید محمد مجابی، رئیس کمیته خاص محیط زیست دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهم فعالیت های صورت گرفته در این کمیته اشاره و از تشکیل هشت کارگروه آب، خاک، هوا، تنوع زیستی، اقتصاد محیط زیست تعاملات ملی منطقه­ای و بین الملل، محیط زیست شهری و وضعیت محیط زیست در این کمیته خبر داد و گفت: بیانات مهم مقام معظم رهبری مسوولیت این کمیته را جهت پیگیری منویات معظم له در موضوع حفاظت از محیط زیست دو چندان کرد.

در ادامه جلسه موضوع گنجانده شدن دو بند مستقل در ارتباط با محیط زیست در سیاست های برنامه ششم مورد بررسی قرار گرفت.​

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز