خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس به ایلنا خبر داد:

جزئیات نشست فصلی حزب اعتمادملی در هفته گذشته

عضو ارشد شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برگزاری نشست فصلی شورای مرکزی این حزب در ۵شنبه هفته گذشته خبر داد.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست فصلی شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: روز ۵شنبه هفته گذشته، نشست فصلی شورای مرکزی حزب اعتمادملی برگزار شد. 

وی ادامه داد: در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا٬ قائم مقام حزب اعتماد ملی٬ گزارشی را در خصوص عملکرد و فعالیت‌های حزب در سه ماه گذشته و همچنین حضورشان به عنوان نماینده حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته انتخاباتی شورا ارائه و در ادامه، تحلیلی از آخرین وضعیت موجود و افق سال آتی ارائه دادند. 

این عضو ارشد شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: در ادامه این جلسه، مسئولان استانی حزب از فعالیت حزب در استان‌ها گزارشی ارائه کردند و مسئول شاخه جوانان و دانشجویی حزب اعتمادملی نیز فعالیت‌های این شاخه را در سال ۹۳ تشریح کرد. 

حق‌شناس در ادامه از تصمیم‌گیری شورای مرکزی حزب اعتماد ملی برای برگزاری جلسات دوماهانه شورای مرکزی به جای نشست فصلی در سال آینده خبر داد و اظهار داشت:با تصمیم شورای مرکزی حزب، دفتر سیاسی عهده‌دار مسئولیت امور انتخاباتی شد٬ تا علاوه بر رصد و پیگیری آخرین وضعیت انتخاباتی، گزارشی از آخرین وضعیت موجود و برنامه و نقشه راه برای انتخابات سال آتی ارائه دهد٬ که این گزارش در نشست دوماهانه سال آینده که در اواسط اردیبهشت برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

کد خبر : ۲۶۰۱۹۹