خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌و‌گو با‌ ایلنا:

تندورها همیشه به زیان وحدت اصولگرایی عمل کرده‌اند/ناطق نوری محور وحدت اصولگرایان شود

دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: ناطق‌نوری از جمله مدیران قوی هستند که حضورشان حتی می‌تواند به عنوان محوریت مسائل اصولگرایی مطرح باشد.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره احتمال ورود حجت السلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری و تاثیر ایشان در جریان بندی طیف اصولگرایی  گفت: امروز در وضعیت وفضایی سیاسی کنونی، همه اصولگرایان به این قضیه معتقند که باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد وحدت حداکثری استفاده کنند. 

وی ادامه داد: این بحث و حرکت٬ در راستای وحدت اصولگرایان در وضعیت فعلی نیازمند این است که همه افراد و جریان‌ها تا حدودی در خواست‌ها و اصول خود تنزل ایجاد کنند٬ یعنی همه برای رسیدن به وحدت گام اساسی بردارند. بنابراین نباید گروه‌ها، جریان‌ها و افرادی منتظر باشند دیگران به سراغ آن‌ها بروند٬ بلکه همه با هم باید برای وحدت تلاش کنند. 

دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: در این راستا حجت السلام المسلمین ناطق نوری از جمله اصولگرایی‌های قدیمی و اصیل است که در گذشته نیز در جهت هماهنگی جریان اصولگرایی تلاش‌های فراوانی را داشته؛ امروز هم اگر زمینه حضور ایشان توسط جریان‌های اصولگرایی فراهم شود٬ بسیار می‌توانند پر تاثیر باشند. 

کریمی اصفهانی تصریح کرد: آقای ناطق از جمله مدیران قوی و پرقدرتی هستند که حضور ایشان حتی می‌تواند به عنوان محوریت مسائل اصولگرایی مطرح باشد. 

این فعال سیاسی اصولگرا در  ارزیابی خود از بحث‌های تندرو‌ها درباه حضور ناطق نوری گفت: کسانی که اینطور صحبت‌ها را در فضای اصولگرایی مطرح می‌کنند، دارای شناخت درستی از آقای ناطق نیستند، ایشان انسانی بسیار ولایتمدار و مقلد رهبری است. 

کریمی اصفهانی با اشاره به این بحث‌های مطرح شده توسط تندور‌ها در فضای اصولگرایی پیرامون شخصیت‌های مانند آقای ناطق نوری٬ تاکید کرد: تندرو‌ها همیشه با چنین عملکردی باعث زیان وحدت اصولگرایی شده‌اند، امروز هم می‌دانند با ورود شخصیت‌های مانند آقای ناطق جای در اصولگرایی نخواهند داشت.

کد خبر : ۲۶۰۴۲۲