خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

سیداحمد خمینی مشاور امین و مورد اعتماد امام بود

یک مبارز علیه نظام شاهنشاهی گفت: سیداحمد خمینی به عنوان مشاور امین امام، رابطه تنگاتنگی با رهبر کبیر انقلاب داشتند و کمتر می‌بینیم فرزندی اینچنین تمام وقتش را مصروف پدرش کند.

حجت‌لاسلام والمسلمین سیداحمد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بیستمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خمینی گفت: ایشان فرزند و یار نزدیک و همیشگی مرحوم امام خمینی بودند که همیشه در لحظه به لحظه در کنار امام حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سیداحمد خمینی مشاور امین و مورد اعتماد کامل امام خمینی بودند، اظهار داشت: برخلاف آنچه که برخی افراد خاص به شکل نسنجیده درباره ایشان حرف می‌زنند، سید احمد آقا فردی کاملا مورد وثوق، امین و مورد اعتماد بودند و هیچ اقدامی را بدون نظر امام انجام نمی‌دادند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: این مشاور امین و مورد اعتماد کامل امام، رابطه تنگاتنگی با رهبر کبیر انقلاب داشتند و کمتر مشاهده می‌کنیم که فرزندی این‌چنین تمام زمان و وقتش را مصروف پدرش کند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به فرزندان مرحوم حجت‌لاسلام والمسلمین سیداحمد خمینی اشاره کرد و افزود: استعدادی فوق‌العاده و حافظه‌ای درخشان در میان فرزندان ایشان مشاهده می‌شود. هم‌اینک حاج سیدحسن آقای خمینی جایگاه خوب و بالایی دارند و وجهه علمی و سیاسی مناسبی دارند. این در حالی است که کمتر مشاهده می‌شود فردی در این سن و سال٬ چنین جایگاهی در عرصه سیاست و حوزه‌های علمیه داشته باشد و این مسئله، قابل انکار نیست.

برادر شهید هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه سیدحسن خمینی ادامه‌دهنده خط امام است، تصریح کرد: به ایشان امیدهای زیادی است و امیدوارم در تاریخ آینده کشورمان از ایشان بیشتر بشنویم.

کد خبر : ۲۶۰۷۲۸