خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران خبرداد؛

بازداشت 9 نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابینایی شهروندان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۴۰

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری و بازداشت 9 نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابینایی تعدادی از شهروندان در دو مرکز درمانی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس جعفری دولت آبادی در این باره اظهار کرد: دادستانی تهران بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، سرپرست دادسرای جرایم پزشکی را مامور کرد تا ضمن بازدید از این مراکز درمانی، بررسی لازم را صورت دهد و در همین راستا، با ارجاع پرونده به بازپرس، از متهمان، منازل برخی از آنان و مراکز درمانی مربوطه بازرسی به عمل آمد.

وی با بیان این‌که «در نتیجه این بازرسی‌ها مقادیری اقلام دارویی غیرمجاز کشف شد»، افزود: علاوه بر 9 نفری که در این خصوص بازداشت شده‌اند، از شش نفر دیگر متهمان تحقیق به عمل آمده است و در حال حاضر متهمان با صدور قرار وثیقه و تامین آن، آزاد شدند.

حسب گزارش‌های واصله، با پیگیری‌های قضایی از یکی از بیمارستان‌های دیگر تهران که‌ چند نفر از بیماران به نحو مشابه صدمه دیده‌ بودند، مقادیری اقلام دارویی غیرمجاز کشف شد که بازپرس پرونده، در حال رسیدگی به این موضوع نیز است.

جعفری دولت‌آبادی همچنین گفت: برای برخی از مسوولان مرتبط با امور بهداشت و سلامت که در این زمینه اهمال و سهل‌انگاری کرده‌اند، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: دادستانی با تمامی جرایم مربوط به حوزه سلامت و بهداشت عمومی به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز