خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه ختم مادر رئیس جمهور:

پیکر شهید دانایی فر توسط خانواده‌اش شناسایی شد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه پیکر شهید دانایی فر توسط خانواده‌اش شناسایی شده است از اعتراف تروریست‌های دستگیر شده به این عمل ننگین خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اوسط هاشمی امروز در حاشیه مراسم ترحیم والده رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص سرنوشت شهید دانایی فر گفت: وضعیت شهید دانایی فر کاملا مشخص است و ایشان توسط گروه تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت این ترور‌ها اوج عناد و دشمنی است ادامه داد: این کار‌ها تلاشی برای تخریب وضعیت منطقه است و آنچه که مسلم است میل نداشتن آن‌ها به توسعه کشورهای منطقه می‌باشد. رویکرد توسعه در مردم منطقه عیان است.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی ضربه سنگینی به ما وارد کردند و بالاخره در اسفند ماه موفق شدیم تمام عوامل این ترور‌ها را بین سال ۸۶ تا ۹۳ شناسایی کنیم.

هاشمی با بیان اینکه تمام متهمان دستگیر شده به جنایات خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: همه این تروریست‌ها به اعمال خود اعتراف کردند که شهادت دانایی فر نیز بین این اعترافات مشخص شد.

استاندار سیستان وبلوچستان درباره مکان دفن این شهید یادآور شد: شهید دانایی فر در خاک پاکستان دفن شده بود که مکان دفنش کشف شد و از طریق مرز میرجاوه به داخل کشور انتقال داده شد.

هاشمی اذعان داشت: پس از اینکه پیکر دانایی فر به داخل ایران آورده شد، ایشان توسط همسر، خواهر و خانواده‌شان مورد شناسایی قرار گرفتنند.

کد خبر : ۲۶۲۰۲۱