خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

محدودیت‌های اقتصادی عملکرد دولت و مجلس را تحت الشعاع قرار داد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از تحت الشعاع قرار گرفتن عملکرد دولت و مجلس در سال گذشته بدلیل محدودیت‌های بودجه‌ای خبر داد.

علی ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تأکید به محدودیت‌هایی که کشور در سال گذشته در بحث اقتصادی با آن روبرو بود، گفت: سال گذشت سالی بود که در آن جنگ اقتصادی و مواجه با تحریم‌ها در اولویت برای مسئولان کشور بود و به نوعی می‌توان گفت که این موارد بقیه وجوه عملکردی دولت و مجلس را تحت الشعاع قرار داد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدلیل تنگناهای مالی که وجود داشت، آنگونه که باید، برخی موضوعات پیگیری نشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در مجموع دولت و مجلس توانستند در سال گذشته، عملکرد خوبی داشته باشند، افزود: منضبط کردن لایحه بودجه از جمله اقدامات اثربخش مجلس در سال گذشته بود که در سال‌های گذشته این اتفاقات کمتر افتاده بود.

 وی همچنین یادآور شد: در سال آتی وابستگی به درآمدهای نفتی از پنجاه درصد سنوات گذشته به ۲۵درصد خواهد رسید که این امر رویکرد مهمی برای بودجه‌نویسی خواهد بود و ما امیدواریم که در آینده نزدیک وابستگی بودجه به نفت ختم شود و درآمدهای نفتی صرف سرمایه‌گذاری در بستر‌ها و زیربناهای تولیدی کشور شود.

کد خبر : ۲۶۲۱۹۰