خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس و دولت در تعامل با هم، عملکرد مطلوبی را داشتند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس توجه به اشتغال و امنیت شغلی را از مهم‌ترین مسایلی دانش که دولت و مجلس سال آینده باید به آن توجه کنند.

 

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در تشریح عملکرد مجلس در سال گذشته، افزود: با توجه به اینکه سال پیش، همزمان با آغاز به‌کار دولت یازدهم بود و هر فرآیند تغییر سیستمی و مدیریتی یکسری بلاتکلیفی‌ها و مشکلات را با خود به همراه دارد، اما مجلس و دولت در تعامل با یکدیگر توانستند عملکرد مطلوبی را داشته باشند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در بررسی عملکرد مجلس باید دید که مصوبات و قوانین در وجوه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زندگی مردم چه تأثیراتی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه امیدوارم سال آینده سالی پر شور، نشاط برای مردم باشد، تصریح کرد: امیدوارم در سال آینده وضعیت معیشت مردم بهبود یابد و شاهد امنیت پایدار اقتصادی در کشور باشیم.

وی همچنین نیاز به اشتغال و امنیت شغلی را از نیاز‌های مهم مردم در سال آینده برشمرد و گفت: بیکاری از معضلاتی است که باید در سال آینده مجلس و دولت به‌ آن توجه جدی داشته باشند.

حسین‌زاده در پایان افزود: توسعه ‌پایدار در زمینه مسایل زیست محیطی نیز از جمله مواردی است که مشکلاتی نظیر ریزگرد‌هاو خشکسالی تالاب‌ها را برای کشور به همراه داشته است و در سال آینده باید به آن توجه جدی شود.

کد خبر : ۲۶۲۶۱۱