خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دولت یازدهم برنامه‌هایش را بسیار منظم اجرا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۲۸

نماینده قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم دولت بسیار منظمی است زیرا همواره برنامه‌هایش را بسیار به موقع اجرا می‌کند.

فتح الله حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تعامل فی مابین مجلس و دولت در سال ۹۳ و در خصوص اینکه تعامل بین این دوقوه در سالی که گذشت، چگونه بود، گفت: می‌توان تعامل بین مجلس و دولت را تعاملی فی مابین ارزیابی کرد که در بعضی از موارد هر دو آن‌ها نمره قبولی را نمی‌گرفتند؛ به طور مثال در بحث بیکاری هم مجلس و هم دولت موفق نبودند و نتوانستند بحث زیرساخت اشتغال را حل کنند.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت در سالی که گذشت همواره روابط توام با احترامی را با مجلس داشت و نسبت به دولت گذشته شاهد این بودیم که نظرات کار‌شناسی و تخصصی مجلس را به کار می‌برد.

نماینده مردم قصر شیرین ادامه داد: در بسیاری از موضوعات نیز می‌توان گفت مجلس و دولت یکدیگر هماهنگ بودند، اشکالاتی طبیعی بر روابط این دوقوه وارد است که البته فکر می‌کنم مسئله چندان مهمی نباشد زیرا در کل تعامل بین آن‌ها با تاکید مقام معظم رهبری در راستای شکوفایی هر چه تمام‌تر دغدغه‌های پیش رو بود.

وی افزود: اگر بخواهیم مقایسه‌ای نسبت به دولت‌های پیش در نوع تعامل در سالی که گذشت داشته باشیم می‌توان گفت بسیار بهتر بود زیرا دولت یازدهم برنامه‌هایش را بسیار به موقع اجرا می‌کند و دولت بسیار منظمی است.

حسینی اذعان داشت: همین که دولت بودجه را به موقع تحویل داد، احترامی که برای مجلس قائل است را نشان می‌دهد و اینکه این دولت همیشه نظر کار‌شناسی و تخصصی مجلس را اعمال می‌کند و مجلس نیز در تلاش است تا به درخواست‌های دولت احترام بگذارد.

این نماینده مجلس اذعان داشت: مجلس می‌داند که دولت برای آسایش و رفع مشکلات مردم قدم بر می‌دارد بنابراین هیچ‌گاه به فکر مچ گیری نبود.

نماینده قصر شیرین با بیان اینکه سالی که گذشت نسبت به سال‌های قبل تعامل بهتری را بین مجلس و دولت داشتیم، اظهار داشت: در واقع با تمام فراز و نشیب‌هایی که در دو قوه وجود دارد نه مجلس می‌تواند یک دست باشد و نه دولت. این امری طبیعی است اما ما در سال ۹۳ شاهد احترام بیشتری بین این دو بودیم و نظراتشان نیز مشترک‌تر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز