خبرگزاری کار ایران

منتجب نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دولت توجه بیشتری به حوزه داخلی داشته باشد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتظار همه جریان‌های سیاسی و مردم این است که دولت توجه بیشتری به حوزه داخلی و اجرایی داشته باشد.

رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره عملکرد دولت تدبیر و امید در راستای اهداف و شعارهای خود در سال ۹۳ گفت: در این سال شاهد تلاش بسیار خوب دولت در همه عرصه‌ها بودیم. دولت سعی کرد از فضای محدود به وجود آمده برای دستبابی به شعار‌های اعتدال گام‌ بردارد.

وی با بیان اینکه لازم است دولت همه امور را به صورت جامع بنگرد، گفت: دولت بیشتر انرژی خود را صرف حل مسائل خارجی کرده و تصور در دولت این است که حل این مسئله حتما در راستای مطالبات مردم به حق مردم است. اما انتظار همه جریان‌های سیاسی و مردم این است که دولت توجه افزون تری به حوزه داخلی و اجرایی داشته باشد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی درباره موانع اصلی دولت در دستیابی به اهداف و شعار‌های خود در سال ۹۳ گفت: مشاهده کردیم در این سال تندور‌ها در همه عرصه‌ها به ویژه مجلس سعی کردند با تمام ظرفیت خود با دولت مخالفت کنند.

منتجب نیا خاطرنشان کرد: احضار بیش از حد وزرا به مجلس، حجم استیضاح‌ها و تبلیغات منفی علیه عملکرد دولت مانند پخش شبنامه که توسط عده‌ای معدود صورت می‌گرفت، از جمله اقدامات تندروهای مجلس علیه دولت تدبیر و امید بود تا مانع شوند دولت به خواسته‌ها و مطالبات برحق مردم جامعه عمل بپوشاند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که به نظر شما دولت در سال ۹۴ چه موضوعاتی را باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: دولت تا به امروز در حوزه اقتصادی کارهای بسیار خوبی را انجام داده که باید در سال ۹۴ هم با جدیت آن را دنبال کند، اما همانطور که گفتم جا دارد دولت تدبیر و امید در نیمه راه خود توجه خود را به عرصه داخلی افزایش دهد.

این فعال سیاسی با اشاره به موضوع مهم انتخابات سال ۹۴، تصریح کرد: توجه به حوزه داخلی در این سال ایجاب می‌کند، دولت در عرصه این دو انتخابات مهم، تمام تلاش خود را صرف هرچه بهتر برگزار شدن آن‌ها صرف کند.

کد خبر : ۲۶۲۹۵۹