خبرگزاری کار ایران

جوکار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بهترین دستاورد را در ۳۵ سال اخیر انقلاب داشتیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با وجود ابهاماتی که باید رفع شود٬ بهترین دستاورد ۳۵ سال اخیر را در جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

محمدصالح جوکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ درباره آخرین دستاورد تیم مذاکره‌کننده در مدت اخیر گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان تمام تلاششان را انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنیم٬ اما یکسری ابهاماتی باقی مانده که بهتر است هر چه سریع‌تر روشن شود. 

نماینده مردم یزد ادامه داد: با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید ایشان در مورد تایید تیم مذاکره‌کننده به حق می‌توان گفت که آنها دستاورد بسیار خوبی را نصیب کشورمان کردند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: می‌توان گفت با وجود ابهاماتی که باید رفع شود٬ تیم مذاکره‌کننده بهترین دستاورد را در ۳۵ سال اخیر جمهوری اسلامی ایران داشتیم. 

وی افزود: مذاکره‌کنندگان بسیار تحت فشار کشورهای مختلف بودند و به بهترین شکل از اقتدار کشورمان در مقابل تیم‌های مذاکره‌کننده در فرصت کوتاهی که داشته‌اند و خستگی زیادی که متحمل شدند، دفاع کردند. 

این نماینده مجلس یادآور شد: روند خوبی داشتیم؛ زیرا کشورهای غربی ۳۵ سال تحریم ظالمانه و ناعادلانه را به ایران تحمیل کردند و ما حق خود را پس گرفتیم٬ اما ابهاماتی وجود دارد که آقای ظریف قطعا در کمیسیون امنیت ملی شرکت خواهند کرد و به رفع این ابهامات خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۲۶۳۱۳۸