خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت عارف در پی درگذشت حاجیه خانم سکینه ضیایی

کد خبر : ۲۶۳۲۲۷

در پی درگذشت حاجیه خانم سکینه ضیایی مادر رئیس دولت اصلاحات و همسر آیت الله روح الله خاتمی، معاون اول دولت اصلاحات در پیامی این ضایعه را به رئیس جمهور اسبق کشورمان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

انا لله و اناالیه راجعون

برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی

درگذشت تأثرانگیز بانوی گرانقدر، مادر گرامیتان حاجیه خانم سکینه ضیایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

پروردگار متعال جنابعالی را  که خدماتتان برای نظام و مردم فراموش ناشدنی است در رنجها و سختیها، آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی، تسلیم.

مطمئنا در مصیبت دردناک درگذشت بانوی پرهیزکار و بزرگوار، مادر ارجمندتان نیز صبورید و لطف ویژه الهی تسلیبخش دل داغدار شماست.

به رسم ادب و ارادت بر خود فرض می دانم که مراتب همدلی خود را در مصیبت درگذشت مادر بزرگوارتان که مایه افتخار استان یزد و کشور است اعلام کنم.

اینجانب ضمن تقدیم مراتب خالصانه تعزیت و تسلیت به جنابعالی و برادران بزرگوارتان آقایان علی و دکتر محمدرضا خاتمی  و سرکار خانم ها مریم خاتمی، خدیجه خاتمی و  زهرا خاتمی و سایر خانواده های وابسته  و مردم شریف و نجیب یزد و اردکان و همه ارادتمندان آن بانوی گرانقدر ،از پیشگاه حضرت باری تعالی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز تندرستی و شکیبایی و پاداش نیکو و برای جنابعالی طول عمر با عزت و  توأم با سلامتی و کامروایی و توفیق روزافزون خدمت به انقلاب و نظام و ایران و مردم مسألت میکنم.

محمدرضا عارف

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز