خبرگزاری کار ایران

واعظی در فیسبوک نوشت:

مذاکرات هوشمندانه موجب حفظ دستاوردهای هسته ای ایران شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی خود موفقیت‌های اخیر ظریف و تیم مذاکره کننده همراه ایشان را به مقام معظم رهبری، روحانی و مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات٬ پس از اعلام بیانیه مشترک ۵+۱، محمود واعظی در صفحه اجتماعی خود نوشت: 

دوستان سلام

تلاشهای خستگی ناپذیر و مذاکرات هوشمندانه و با تدبیر دوست و برادر عزیزم دکتر ظریف و تیم همراه ایشان موجب به رسمیت شناخته شدن حق استفاده صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای و حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور شد. این موفقیت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (حفظه الله) و رییس محترم جمهور، که حمایت‌ها و هدایت‌هایشان نقش به سزایی در تحقق این موفقیت بزرگ داشت و همچنین مردم فهیم و عزیز ایران تبریک عرض می‌نمایم. 

تلاش‌های جهادگونه و تدبیر و توانمندی‌های جناب آقای دکتر ظریف توانست تصویر و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان ارتقاء بخشد که به ایشان خسته نباشید عرض می‌کنم. مطمئن هستم با این هوشمندی و درایتی که تاکنون در این مذاکرات داشتیم نتیجه نهایی سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیزمان خواهد بود. برای همه دولتمردان فرهیخته این مرز و بوم آرزوی توفیق و سعادت دارم. 

محمود واعظی

کد خبر : ۲۶۳۴۳۰