خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس لبنان تفاهم هسته‌ای را به رهبری و رییس جمهور تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۹۹

رییس مجلس لبنان در پیام های جداگانه، موفقیت تفاهم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 در لوزان سوییس را به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا٬ نبیه بری همچنین این موفقیت را به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. 

وی در این پیامها ابراز امیدواری کرده است که این تفاهم هسته ای فرصت ها را برای امنیت و صلح در منطقه و جهان با تاکید بر حاکمیت ملی و حقوق انسان ها فراهم سازد.

نبیه بری همچنین ابراز امیدواری کرده است که این تفاهم هسته ای موجب تقویت تلاش ها برای اعتمادسازی با همسایگان مسلمان و عرب و جلوگیری از فتنه ها و اتلاف توان و قدرت مسلمانان در جنگ های کوچک شود.

رییس مجلس لبنان ابراز امیدواری کرده است که این تفاهم زمینه ها را برای تحقق آرزوهای ملت فلسطین فراهم ، در تاکید بر پایان خشونت در لبنان، گشوده شدن درها به سوی موفقیت در انتخاب رییس جمهوری و تقویت وحدت و همچنین جلوگیری از تروریسم تکفیری و خاتمه مهاجرت اجباری در کشورهای منطقه سهمی موثر داشته باشد.

بیانیه هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 که پنجشنبه گذشته در لوزان سوییس اعلام شد و با استقبال گسترده در لبنان مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز