خبرگزاری کار ایران

آرامی در نطق میان دستور:

تیم مذاکره کننده برای لغو تحریم‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تقدیر از تیم هسته‌ای گفت: آنها صادقانه برای لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران تلاش کرده و از کوششی دریغ ندارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، منصور آرامی در جلسه علنی روز یکشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه در نطق میان دستور خود ضمن تبریک بهار فاطمی و سال ۱۳۹۴ که مزین به نام ملت، دولت، همدلی و همزبانی است، گفت: درود می‌فرستم بر مردمانی که با گرما و شرجی، مشکلات ساحل نشینی و سختی‌ها و محرومیت‌های به جا مانده از گذشته‌های دور و البته برخی کم کاری‌های پس از انقلاب همچنان استوار و محکم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند. 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تشکر از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده به ویژه وزیر امور خارجه و همراهان وی، گفت: آن‌ها صادقانه برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و در راستای منویات رهبری تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ ندارند. 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تشکر از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده به ویژه وزیر امور خارجه و همراهان وی، گفت: آن‌ها صادقانه برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و در راستای منویات رهبری تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ ندارند. 

وی در ادامه با محکوم کردن حرکت ددمنشانه و تجاوزگرانه عربستان سعودی به کشور یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور، در خصوص برخی نکات مورد نظر خود گفت: همانگونه که رئیس جمهور اشاره کرده و بار‌ها رهبری آن را عنوان کرده‌اند، این است که راه حل عمده مشکلات اقتصادی کشور در نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی است. 

آرامی در ادامه با تأکید بر سپردن کار به مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی که کم هم نیستند، گفت: حل بسیاری از امور که دست مدیران داخلی و با منابع داخلی امکان پذیر است اولویت داده شود همانطور که مردم سختکوش ایران اسلامی همواره در همه عرصه‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا سربلندی دفاع مقدس نشان دادند قابل اعتماد بوده و سرمایه‌های اصلی نظام هستند لذا از دولت می‌خواهم برخی از مسائل کلیدی که در بیانات نخبگان کشور آمده است مورد توجه قرار دهد. 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به اینکه سال ۹۴ که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است می‌تواند فرصتی مغتنم برای پرداختن به این امور باشد، گفت: آنچه امروز ضرورت اصلی حل اقتصاد کشور است، تولید و تلاش برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات بنگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی بوده که در بخش کشاورزی و صنعت همواره بیشتر نمایان است؛ با کشاورزی و صنعت سنتی و پیچ و خم‌های فراروی تولیدکنندگان رسیدن به شاخص‌های بالای تولید امکان پذیر نیست.

کد خبر : ۲۶۳۵۸۲