خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

حملات نظامی علیه یمن را فوراً متوقف کنید

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۲۹

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه به عربستان نصیحت کرد با عبرت آموزی از سرنوشت آمریکا از مداخلات نظامی در منطقه، حملات نظامی علیه یمن را فوراً متوقف کند.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران به عربستان نصیحت کرد با عبرت آموزی از سرنوشت آمریکا از مداخلات نظامی در منطقه، حملات نظامی علیه یمن را فوراً متوقف کند.

وی افزود: دشمنان جهان اسلام با درگیر کردن عربستان در جنگ علیه یمن، درصددند عربستان را نیز به لیبی جدید تبدیل و قدرت کشورهای اسلامی را تضعیف کنند.

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه فاجعه انسانی در یمن در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: محاصره یمن و عدم اجازه ارسال کمک‌های انساندوستانه به سازمان‌های بین‌المللی هیچ توجیهی ندارد.

امیرعبداللهیان رشد تروریسم و اضمحلال قدرت مسلمین را تنها دستاورد خطای راهبردی تجاوز عربستان به یمن خواند که ثمره آن صرفا تقویت رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: کمک به رشد تروریسم و صهیونیسم در یمن و منطقه در تعارض با امنیت حرمین شریفین در عربستان سعودی است و تهران برای توقف فوری حملات نظامی و تمرکز بر راهکار سیاسی و کمک‌های انساندوستانه فعالانه اقدام می‌کند.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه گفت: مشارکت کنندگان در حمله نظامی علیه یمن مسئول ناامنی منطقه شناخته خواهند شد و ضمن اینکه کشور خود و منطقه مشترک ما را ناامن می‌سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز