خبرگزاری کار ایران

فومنی در نشست هم‌اندیشی احزاب:

برخی استانداران اجازه کار به احزاب در استان‌ها را نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۰۷

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه عدم حمایت از احزاب باعث بی‌انگیزی آنها می‌شود، گفت: برخی استانداران اجازه کار به احزاب در استان‌ها را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زارع فومنی در نشست هم‌اندیشی دبیران کل احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام حمایت از تفاهم اخیر هسته‌ای گفت: این تفاهم نتیجه هدایت رهبری ، نگاه مدبرانه رییس جمهور و کار بزرگ آقای ظریف بود. بنابراین از نمایندگان احزاب می‌خواهم که طی یک بیانیه از این مرد بزرگ حمایت کند تا وی بتواند این مسیر را به شکل هموارتری در سه ماه آینده و تا موعد توافق نهایی ادامه دهد .

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما هیچ نظارتی بر کار احزاب در کشور وجود ندارد گفت: استانداران همکاری های لازم را با احزاب ندارند. آقای مقیمی به داداحزاب برسید. عدم حمایت از احزاب باعث بی‌انگیزی آنها می‌شود. لطفا استاندارانی که با احزاب همکاری نمی‌کنند به ویژه استاندارانی که از زمان آقای احمدی‌نژاد باقی مانده‌اند را عوض کنید. برخی از این افراد برای زدوبند سیاسی خود اجازه کار به احزاب در استان‌ها نمی‌دهند.

 فومنی با بیان اینکه در سال همدلی دولت و ملت باید نگاه فراجناحی به انتخابات داشته باشیم گفت: باید در انتخابات به همه گروهها اجازه شرکت در رقابت سیاسی داده شود. در جمهوری اسلامی هیچ کس حق حذف دیگری و این که خود را ولی دیگران بخواند، ندارد.

در ادامه این نشست ملکی دبیر کل حزب نیک اندیشان ایران اسلامی نیز عنوان کرد: آقای روحانی در یکی ازصحبت های خود اعلام کرد که وابسته به هیچ حزبی نیست.امام و رهبری در تحزب تاکید دارند ما هم باید بر آن تاکید کنیم  رای آوردن تشکیلاتی باید بیشتر جدی گرفته شود.

وی افزود: نگاه افراط و تفریط باید از حوزه احزاب برچیده شود اگر ما به عنوان احزاب خطوط قرمز را رعایت کنیم می توانیم جلوی افراد تندرو و مخالف تحزب رابگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز