خبرگزاری کار ایران

منطقی خبر داد:

اجرای پروژه مهم دفاعی در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طی سال 94

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۷۱

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از اجرای پروژه مهم دفاعی در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طی سال 94 خبر داد و گفت: با مدیریت جهادی به دنبال انجام اقدامات نو و جدید هستیم چراکه سازمان صنایع هوایی ظرفیت انجام پروژه‌های بزرگ را دارد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، منوچهر منطقی رئیس سازمان هوایی وزارت دفاع در جمع کارکنان سازمان صنایع هوایی با ‌اشاره به تقارن آغاز سال 94 با بهار فاطمی گفت: 11 سال پیش ابتدا و انتهای سال با عاشورا همراه بود که توسط مقام معظم رهبری به نام مبارک امام حسین(ع) و حماسه‌اش نامگذاری شد، امسال هم ابتدا و انتهای آن با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) همراه بود بنابراین ‌سالی پر از برکت و نعمت خواهد بود و انشاء الله با تمسک به این بانوی بزرگوار و تحقق شعار سال و یکپارچگی و همکاری می‌توانیم نقشی مهم در منطقه و کشور داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آمار و گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ارائه شده ‌افزود: قطعاً سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع قدرت و ظرفیت بیشتر و منحصر به فردی در ارتقای جایگاه صنعت هوایی کشور دارد که می‌توانیم با کارهای محدودی این توان را عملی کنیم.

منطقی با اشاره به جایگاه کلیدی صنایع هوایی خطاب به همکاران خود اظهار داشت:‌ جایگاهی که شما در مجموعه صنایع هوایی وزارت دفاع دارید جایگاه ممتازی است که با این موقعیت می‌توانیم در همه امور پروازی کشور اعم از نظامی و غیر‌نظامی نقش عمده‌‌ای ایفا کنیم.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری را راهبرد موفقیت در سال جدید عنوان کرد و ادامه داد:‌ پیشرفت اقتصادی، ‌اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی و ‌ایمان و معنویت محور تأکیدات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که باید در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گیرد.

منطقی در همین راستا بحث پیاده‌سازی «مدیریت جهادی» در همه سطوح سازمان را لازم الاجرا دانست و تأکید کرد:‌ تمام کارکنان سازمان صنایع هوایی باید به این هدف مقام معظم رهبری لبیک گفته و همه‌جانبه، در ابعاد مختلف سطوح سازمان، جهادی عمل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه پژوهشی در سازمان صنایع هوایی گفت: سازمان صنایع هوایی یک مجموعه پژوهشی بسیار قوی دارد بنابراین یکی از مسائل مورد توجه در حوزه مدیریت منابع، کاهش هزینه‌ها و به تبع آن نظارت بر هزینه‌ها‌ست.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ‌توان بالایی در سطح ملی و منطقه‌ای دارد که با خلاقیت و مدیریت باید ‌آن را در سطح جهانی گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: ‌باید کثرت‌های درونی را به وحدت تبدیل کرده و با بخش‌های دیگر همکاری داشته و از توان قسمت‌های مختلف به نحوه مطلوب استفاده کنیم.

وی در پایان از اجرای پروژه مهم دفاعی در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طی سال 94 خبر داد و گفت: با مدیریت جهادی به دنبال انجام اقدامات نو و جدید هستیم چراکه سازمان صنایع هوایی ظرفیت انجام پروژه‌های بزرگ را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز