خبرگزاری کار ایران

مقیمی با امام جمعه ارومیه دیدار کرد

کد خبر : ۲۶۵۱۹۶

معاون سیاسی وزیر کشور با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش ایلنا، مقیمی به همراه استاندار آذربایجان غربی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین قریشی حاضر شد و با ایشان دیدار و گفتگو نمود. 

مقیمی در این دیدار با تشریح اهداف سفر خود به استان آذربایجان غربی گفت: در این سفر ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، مهم‌ترین سیاست‌های دولت در سال ۹۴ به فرمانداران و بخشداران تبیین می‌شود. 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور ادامه داد: امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند زمینه تحقق منویات مقام مظم رهبری در ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت فراهم گردد. 

معاون وزیر کشور در ادامه از تدبیر نماینده ولی فقیه در استان در برگزاری همایش یاوران انقلاب و حضور فعالان سیاسی با گرایش‌های مختلف و دعوت آنان برای وحدت و همدلی قدردانی نمود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از سعه صدر و مدیریت استاندار در ایجاد وحدت و همدلی و همزبانی میان گروه‌های مختلف گفت: خوشبختانه با تدبیر و مدیرت آقای سعادت، استان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در برخی از شاخص‌ها از میانگین کشوری عقب است نیز اظهار کرد: امیدواریم با توجه ویژه و حمایت دولت، شاهد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استان باشیم. 

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از سفر آقای مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور به استان گفت: با حضور ایشان مسائل و مشکلات مختلف استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و همچنین راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های مورد نظر وزارت کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز