خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

احزاب پیام رسان نظرات مردم به دولت هستند

دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: با توجه به اینکه احزاب خواسته اقشار مختلف را نمایندگی می‌کنند برگزاری جلسات با دولت٬ می‌تواند موجب شنیده شدن خواسته‌ مردم توسط مسئولان اجرایی کشور باشد.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جسله دبیران کل احزاب با وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه مرجع رسیدگی به تخلفات احزاب، مرجع داوری و مرجع صدور مجوز وزارت کشور است، برگزاری چنین جلساتی می‌تواند به سود احزاب کشور باشد. جلسه هم اندیشی احزاب با معاونت سیاسی وزیر کشور در هفته جاری برگزار شده بود تا در مجموع این دو جسله هشتاد نفر از فعالان حزبی با معاون سیاسی وزیر کشور دیدار کرده باشند. 

 دبیر کل جامعه اصناف و بازار افزود با توجه به اینکه احزاب در واقع خواسته اقشار مختلف مردم را نمایندگی می‌کنند٬ برگزاری چنین جلساتی می‌تواند موجب شنیده شدن خواسته‌های مردم توسط مسئولان وزارت کشور باشد. در واقع در این جلسه بسیاری از خواسته‌های عامه مردم توسط منتخبان احزاب کشور مطرح شد و وزارت کشور و مجموعه دولت باید تلاش کند به این خواسته‌ها جامه عمل بپوشاند. 

 کریمی اصفهانی خروجی این جلسات را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: بنا شد تا جلسات دیگری نیز با موضع رفع مشکلات به وجود آمده برای خانه احزاب برگزار شود و در این جلسه نیز بسیاری از دبیران کل احزاب سعی کردند مشکلات و موانع پیش روی کار سیاسی را به معاون سیاسی وزیر کشور منتقل کنند. 

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه به بیان برخی انتقادات از نحوه برگزاری این جسله پرداخت و تاکید کرد که زمان اعلام جلسه بسیار دیر بود و اگر زمانبندی برگزاری این جلسات زود‌تر اعلام شده بود٬ امکان طرح مسائل به صورت بهتری فراهم می‌شد. کریمی در واکنش به انتقاد برخی شرکت کنندگان مبنی بر اعلام نشدن دستور جلسه و بی‌هدف بودن برگزاری چنین جلساتی گفت دستور جلسه نیز شعار سال ۹۴ کشور مبتنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت بود و من نیز در تبیین این شعار از اعضا خواهش کردم موفقیت هسته‌ای را که با رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آمده٬ به پای یک گروه و حزب و جناح نگذاریم چرا که همه کشور در این موفقیت سهیم بود و نباید اجازه داد از یک موفقیت ملی بهره‌برداری سیاسی شود.

کد خبر : ۲۶۸۵۳۷