خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد:

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با مسئولان وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت/ بررسی حادثه فرودگاه جده

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با رئیس کمیسیون امنیت ملی٬ تذکرات لازم در مورد موضوع فرودگاه جده داده شده است.

نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در تشریح دستور کار امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز اعضای کمیسیون با مسئولان وزارت امور خارجه و همچنین مسئولان سازمان حج و زیارت دیدار خواهند داشت و موضوع فرودگاه جده در این دیدار مورد پیگیری جدی کمیسیون قرار خواهد گرفت. 

وی همچنین در مورد طرح یک فوریتی لغو حج عمره تا اطلاع ثانوی افزود: این طرح هم‌اکنون با ۱۵۰ امضا آماده تحویل به هیئت رئیسه است و به زودی در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین درباره برخی اظهارات مسئولان حج و زیارت در مورد اینکه درباره لغو حج عمره از سوی رئیس کمیسیون امنیت ملی به آن‌ها اعلامی نشده، گفت: بحث لغو این سفر بحثی است که در مجلس پیگیری می‌شود و اگر نیاز باشد به مسئولان سازمان حج و زیارت پس از تصویب مصوبه مجلس ابلاغ می‌شود اما در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با رئیس کمیسیون امنیت ملی تذکرات لازم در مورد موضوع فرودگاه جده داده شده است.

کد خبر : ۲۶۹۶۶۱