خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی در گفت‌وگو با ایلنا:

نشست مشترک دولت و مجلس فاصله‌ها را کم می‌کند/ منتقدان دولت هم حضور‌ داشتند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست مشترک عصر امروز دولت و مجلس را مثبت خواند و گفت: چنین نشست‌هایی فاصله‌هایی که میان این دو قوه در برخی از حوزه‌ها وجود دارد را از بین می‌برد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پنجمین جلسه مشتر ک دولت و مجلس که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه برمبنای شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت برگزار و حاضران بر اینکه باید بیش از پیش همراه باشیم تاکید می‌کردند.

نماینده مردم آران و بیدگل با بیان اینکه در این نشست مهم‌ترین مسائل کشور مطرح شد، فضای جلسه را صمیمی توصیف کرد و افزود: روسای قوای مجریه و مقننه  و نمایندگان موضوعاتی را مطرح کردند که دغدغه همه بود. امیدوارم با توجه به نامگذاری امسال بتوانیم موانع را رفع و مشکلات را حل کنیم که فکر می‌کنم این امر امکان‌پذیر است.

وی مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و مسئله هسته‌ای را از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت: رییس جمهور در این نشست مطرح کرد که اجازه تضییع حقوق هسته‌ای ملت ایران را نخواهد داد و باید آن را حفظ کرد و از سوی دیگر رفاه، بهداشت و درمان و آموزش را هم از دیگر حقوق ملت عنوان کرد که باید برای تحقق آنها هم تلاش کرد.

منصوری آرانی با تاکید بر اینکه این نشست در فضایی خوب برگزار شد، ابراز کرد: اینگونه نشست‌ها می تواند در رفع مشکلات مردم و کشور موثر باشد و فاصله میان دولت و مجلس در برخی از حوزه‌ها را از بین ببرد. البته باید این جلسات را به صورت هدفمند‌تر دنبال کرد.

وی درباره اینکه آیا برخی از نمایندگان منتقد دولت نیز در این نشست حضور داشتند، گفت:‌در این نشست برخی از منتقدان نیز حضور داشتند اما بحث جناحی اصلا مطرح نبود.

کد خبر : ۲۶۹۸۲۹