خبرگزاری کار ایران

نوبخت در تشریح نشست مشترک دولت و مجلس:

زمینه همکاری مجلس و دولت بسیار هموار شده است

سخنگوی دولت مهم‌ترین مسائل مطرح شده در پنجمین جلسه مشترک دولت و مجلس را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت پس از پایان جلسه مشترک دولت و مجلس در تشریح این جلسه اظهار کرد: در این جلسه پس از آنکه نمایندگان مجلس نقطه نظرات‌ خود را مطرح کردند، روسای قوای مقننه و مجریه نیز هریک دیدگاه‌های‌ خود را در ارتباط با سیاست‌هایی که باید در سال جاری مورد توجه قرار بگیرد، بیان کردند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت ابراز کرد: از آنجا که مجلس نمادی از نمایندگی مردم است، لازم بود در جلسه‌ای مشترک با نمایندگان مردم بسترهای لازم برای این همدلی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نوبخت مطالب عنوان شده در این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه ضمن اینکه مباحث مختلفی مطرح شد موضوع هسته‌ای نیز در جهت جمع‌بندی مناسب مذاکرات هسته‌ای مورد توجه قرار گرفت، به نحوی که هم ما در این مذاکرات بتوانیم استیفای حقوق ملی خود را داشته باشیم و هم اینکه بسترهای لازم را برای توسعه، اشتغال و کاهش تورم فراهم کنیم.

نوبخت در پایان افزود: نمایندگان مطرح می‌کردند که در مدت زمان باقی ما‌نده به توافق نهایی،‌ منافع ملی مورد توجه قرار بگیرد و انتظارات مردم در جهت توسعه اقتصادی نیز لحاظ شود.

کد خبر : ۲۶۹۸۳۰