خبرگزاری کار ایران

انصاری در نشست مشترک دولت و مجلس:

تعامل سازنده با مجلس٬ دستور کار دولت است

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه باید از همکاری دولت و مجلس برای رسیدن به اهداف بلند نظام استفاده کنیم، گفت: تعامل سازنده با مجلس دستور کار دولت است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در ابتدای پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس ضمن خیرمقدم به نمایندگان مجلس و اعضای هیأت دولت گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری شده است که دولت به معنای عام کلمه همه نظام و مسئولین را شامل می‌شود و در معنای خاص نیز این جلسه نمادی از همدلی و همزبانی اعضای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با تأکید بر اینکه براساس سیاست اصولی دولت و تأکیدات دکتر روحانی از ابتدای تشکیل دولت، تعامل سازنده دولت و مجلس دستور کار دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: برهمین اساس، جلسات مشترک بین وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در کمیسیون‌ها، صحن علنی مجلس و همچنین در وزارتخانه‌ها در یک سال و چند ماه گذشته راهگشا برای دولت و منشأ برکات برای ملت بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به آخرین سال فعالیت مجلس نهم، گفت: اکنون بلوغ مجلس در قانونگذاری را شاهد خواهیم بود و باید از این فرصت در جهت تصویب قوانین کارگشا و همکاری دولت و مجلس برای رسیدن به اهداف بلند نظام استفاده کنیم.

کد خبر : ۲۶۹۸۳۳