خبرگزاری کار ایران

با حکم فرمانده سپاه؛

سردار وحید دستجردی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه شد

با حکم فرمانده کل سپاه سرتیپ پاسدار احمد وحید دستجردی جایگزین مهندس فتاح در بنیاد تعاون سپاه شد.

به گزارش ایلنا؛ آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه صبح امروز (۲۴ فروردین) با حضور سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان، مدیران و مسئولین بنیاد تعاون برگزار شد. 

فتاح مدیر عامل سابق بنیاد تعاون سپاه در این مراسم رضایت بندگان را از نشانه‌های جلب رضایت الهی برشمرد و گفت: افتخار ما این است که ولایی، پاسداری و ارزشی عمل کرده و نگاه اعتقادی را در کار‌ها مورد توجه قرار می‌دهیم. 

وی برنامه محوری را از نکات بارز فعالیت‌های بنیاد تعاون دانست و اظهار داشت: عملگرایی و رویارویی با مسائل و مشکلات از نزدیک دیگر شاخصه مورد توجه در مدت تصدی مسئولیت در بنیاد تعاون بود که نتیجه آن انجام ۱۲۰ سفر به استان‌ها و شهرستان‌ها می‌باشد که از این بین بیشترین سهم به مناطق محروم اختصاص یافت. 

فتاح در پایان با تقدیر از فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در ایجاد وحدت رویه و حمایت در انجام خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر پاسداران برای سردار احمد وحید دستجردی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد. 

سردار احمد وحید دستجردی نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های مثمرثمر مهندس فتاح در مدت تصدی مسئولیت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه گفت: امیدواریم در ادامه این مسیر در چار چوب سیاستهای ابلاغی، با هدایت و حمایت فرمانده کل سپاه بتوانیم گام‌های موثری را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به کارکنان برداریم. 

پرویز فتاح که سابقه ۵ سال مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه را دارد با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب شد. 

سردار احمد وحید دستجردی که در مقطعی سمت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه را پیش از مهندس فتاح بر عهده داشت سابقه ریاست سازمان هوا فضای وزارت دفاع و قائم مقامی وزارت دفاع را نیز در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

کد خبر : ۲۷۰۰۴۹