خبرگزاری کار ایران

حیدرپور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جمعیت ایثارگران با احمدی‌‌نژاد و جریان انحرافی به توافق نمی‌رسد

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: جمعیت ایثارگران هیچ‌گاه با احمدی‌نژاد و جریان انحرافی برای انتخابات مجلس به توافق نمی‌رسد و طرحی که بخواهد این دو طیف را برای انتخابات آتی به یکدیگر نزدیک کند در جمعیت ایثارگران وجود ندارد.

عوض حیدر‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ درمورد اینکه آیا جمعیت ایثارگران با جریان نزدیک به احمدی‌نژاد برای انتخابات آتی مجلس به توافق خواهد رسید یا خیر افزود: جمعیت ایثارگران هیچ‌گاه با احمدی‌نژاد و جریان انحرافی برای انتخابات مجلس به توافق نمی‌رسد و طرحی که بخواهد این دو طیف را به هم برای انتخابات آتی نزدیک کند در جمعیت ایثارگران وجود ندارد. 

نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: هر طرحی که بتواند اصولگرایان را دور هم جمع کند تا برای همگرایی بیشتر تبادل نظر و همفکری کنند٬ طبیعتا مورد قبول اعضای جمعیت ایثارگران نیز خواهد بود. 

وی همچنین با اشاره به نشست مشترک حضرات آیات موحدی کرمانی، محمد یزدی، مصباح یزدی گفت: این نشست اشکال ندارد٬ چرا که جبهه پایداری نیز جز اصولگرایان است٬ اما اگر این جبهه فضای تندروی خود را کاهش دهد٬ فضا برای وحدت اصولگرایان مناسب‌تر خواهد شد و آنها می‌توانند بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

کد خبر : ۲۷۰۱۵۵