خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی در پیامی به‌مناسبت روز ارتش:

ارتش از مهم‌ترین پایه‌گزاران پدافند غیرعامل در کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۱۸

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به‌مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، این نیرو را به‌عنوان یکی از اصلی و مهم‌ترین پایه‌گزاران پدافند غیرعامل نام برد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سردار جلالی شرح است:

فروردین هر سال برای همه مردم ایران اسلامی به ویژه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، تا به نام ارتشی مزین گردد که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خود در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نشان دهد ارتش جمهوری اسلامی ایران، از عناصر اصلی اقتدار جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات و از مهم ترین پایه گزاران پدافند غیر عامل در کشور و جزء به یاد ماندنی ترین و باشکوه ترین روزهای سال است.

تاریخ خونبار انقلاب اسلامی ما را به این حقیقت رهنمون می سازد که بدنه ارتش با حرکت توفنده و ستم سوز انقلاب همراه و همدل بود و فرزندان راستین اسلام همچون شهید صیاد شیرازی و هزاران انسان آزاده پیوندی عمیق و قلبی، با معمار بزرگ انقلاب و به دور از هیاهو در روند پیروزی انقلاب سهیم بودند، حضرت علی علیه‏‌السلام در بخشی از نامه به مالک اشتر می‏‌فرماید: "لشکریان به فرمان خدا، پناهگاه استوار رعیت، زینت ، وقار زمامداران، شکوه دین و راه‏های تحقق امنیت کشورند. امور مردم جز با سپاهیان استوار نگردد. "این کلمات، بیانگر اهمیت و جایگاه والای نیروهای مسلح است و سزاوار است هر نیروی مسلحی چون ارتش به نقش و موقعیت خود توجه کند و مردم نیز به عظمت ورسالت نیروی مسلح عنایت لازم را داشته باشند.

بی شک "همدلی و همزبانی دولت و ملت " که با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری در راس برنامه ها و سرلوحه کارها قرار گرفته، مرهون مجاهدت نیروهای نظامی انتظامی، خصوصا نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ، یکی از عناصر خدمتگزار، فداکار و ایثارگر دوران 8 ساله دفاع مقدس که شهامت و جسارت تعدی و تجاوز به کشور را از دشمنان گرفته و محیطی پایدار و باثبات فراهم آورده است، اگرچه عواملی چون ثبات قوانین و مقررات، استفاده از ابزارهای نظارتی و عملکرد دستگاه های قضایی در ایجاد امنیت نقش مهمی ایفا می کنند، اما در این میان امنیت مرزها و ثبات سیاسی از اهمیتی حیاتی و اساسی برخوردار است. عملکرد مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی شرایطی مستعد برای پی ریزی دفاعی مبتنی بر دانش، برنامه ریزی، خلاقیت و تلاش در فضایی رقابتی و سالم را فراهم ساخته است و اینک بر ماست تا ضمن پاسداشت خون شهدا و مجاهدت جانبازان و ایثارگران در راه حفظ دستاوردهای آنان و استفاده از شرایط به وجود آمده برای " دولت و ملت همدلی وهمزبانی "همت گماریم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و برخورداری از سرمایه های جوان و خلاق و بهره گیری از دانش روز دنیا در تولید جنگ افزارهای دفاعی منحصر به فرد، توانسته است پله های ترقی، پیشرفت، اقتدار و افتخار را در زمینه های مختلف علمی، نظامی و آموزشی تا حد عالی طی نماید که امروز به عنوان یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح در منطقه و جهان مطرح است؛ لذا با گرامیداشت یاد شهدای والامقام، روز ارتش را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان متعهد، مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و توفیق و سربلندی این نیروی پرتوان را برای ادامه مسیر دفاع و صیانت از این مرز و بوم از درگاه ایزد منان خواستار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز