خبرگزاری کار ایران

فولادگر در گفت و‌گو با ایلنا:

به‌جای گفتن از کارت زرد، در نشست‌های مشترک نقدها بیان شود

عضوکمیسیون صنایع و معادن گفت: اگرچه سوال حق نمایندگان است اما بهتر است بجای سخن گفتن از کارت زرد این موضوع در جلسات مشترک و کار‌شناسی بیان شود.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد سوال از وزیر اقتصاد و دارایی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر نقدی به حوزه کاری وزارت اقتصاد و دارایی وجود دارد، بهتر است به‌جای سخن گفتن از کارت زرد این موضوع در جلسات مشترک وکار‌شناسی بیان شود و در مقابل پاسخ‌های وزیر نیز شنیده شود. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت اعلام کرده که در حال کاهش سود بانکی است، اظهار داشت: هم اکنون تصمیم دولت و مجلس بر این است که نرخ سود بانکی به تدریج کاهش یابد و برای تحقق این امر بانک‌ها در حال تلاش هستند. 

وی با تأکید بر اینکه با کاهش نرخ تورم انتظار می‌رود نرخ سود بانکی نیز کاسته شود، ادامه داد: کاهش نرخ سود بانکی با کاسته شدن از نرخ سود سپرده وتسهیلات شروع شده و امیدوار این روند ادامه یابد. 

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: کاسته شودن از نرخ سود تسهیلات بانکی جزء مصوبات شورای پول و اعتبار است و امیدواریم بانک‌ها به این مصوبات اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر : ۲۷۱۶۸۷