خبرگزاری کار ایران

عملکرد اصلاحات در گفت‌و‌گوی تابش با ایلنا:

جمع کوچک اصلاح‌طلبان مجلس٬ وفاق اصولگرایان را تحت تاثیر قرار داد

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت:جمع کوچک اصلاح‌طلبان مجلس در شکل دادن فرآیندها و نحله‌های فکری مجلس بسیار موثر بوده‌اند و وفاق اصولگرایان را تحت تاثیر قرار دادند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در تشریح دستاوردهای اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که با تابلوی اصلاح‌طلبی وارد مجلس شده‌اند٬ از تعداد انگشتان دست کمترند٬ بنابراین ما نمی‌توانیم برای جمع کوچکی نظیر اصلاح طلبان مجلس٬ عملکرد مستقلی را مد نظر قرار دهیم. 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین جمع کوچک اصلاح‌طلبان مجلس در شکل دادن فرآیند‌ها و نحله‌های فکری در مجلس٬ بسیار موثر بوده‌اند و توانستند وفاق اصولگرایان را تحت تاثیر قرار دهند و تندگرایانی که به جزم‌اندیشی و دگم‌گرایی معروف بودند را در سایه اصولگرایان معتدلی نظیر رهروان ولایت قرار دهند. 

وی ادامه داد: ندا و تفکر اصلاح‌طلبی در مجلس شورای اسلامی خاموش نشد و گه‌گدار در قالب نطق‌ها، بیانیه‌ها و نامه‌ها و تذکرات و سوالات انعکاس یافت. 

تابش در پایان یادآور شد: به نظرم موارد یادشده از جمع بسیار محدود اصلاح‌طلبان مجلس عملکرد بسیار خوبی بوده است. گرچه خودمان از این وضعیت چندان راضی نیستیم٬ اما تصور می‌کنیم با توجه به محدودیت‌ها و فضای خاصی که در آن قرار گرفته‌ایم٬ عملکرد خوبی را داشته‌ایم.

کد خبر : ۲۷۱۸۰۷