خبرگزاری کار ایران

فیاضی در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه کمیسیون‌آموزش با لاریجانی لغو شد/رفع مشکل معلمان پیش دبستانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۲۲

سخنگوی کمیسیون آموزش از جزئیات تصمیمات امروز این کمیسیون خبر داد.

عبدالوحید فیاضی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: قرار بود امروز اعضای کمیسیون با آقای لاریجانی رئیس مجلس دیدار داشته باشند که این جلسه لغو شد.

وی افزود: سفرهای آخر اعضای کمیسیون به استان مازندران و خراسان شمالی بود که در همین راستا امروز در کمیسیون، جلسه مشترکی با حضور استانداران دو استان و مسئولان مربوطه  از جمله روسای دانشگاه‌ها، وزیر آموزش و پرورش، و معاونان وزرای بهداشت و علوم برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش تاکید کرد: در جلسه امروز مباحث مختلفی در حوزه ساخت و سازها، تجهیزات، نیروی انسانی و کمبودهای مربوط به کسری معیشت فرهنگیان که منزلت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد مورد بررسی قرار گرفت و نگرانی های مربوطه در این موارد مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیمات مختلفی اتخاذ شد. از جمله در استان مازندران 1027 معلم پیش‌دبستانی سال 84 استخدام شدند که سنوات آنها حساب نشده بودبود و مشکل بیمه‌ای داشتند برای همین طبق گزارشاتی که امروز در کمیسیون مطرح شد مقرر شد تا ظرف یک ماه آینده این مشکل حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز