خبرگزاری کار ایران

نجفی مطرح کرد:

گزارش آژانس تایید مجدد اجرای اقدامات داوطلبانه ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۱۵

سفیر و نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: گزارش آژانس در باره برنامه هسته‌ای ایران تایید می‌کند جمهوری اسلامی ایران همه اقدامات داوطلبانه را اجراکرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا نجفی درباره گزارش ماهانه آژانس که دو روز پیش درباره ایران منتشر شده است، گفت: آژانس موظف است براساس توافقی که در ژنو انجام و بعدا تمدید شده است، اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران به صورت داوطلبانه پذیرفته و اجرا می‌کند اجرایش را تایید کند.

نجفی افزود: این تایید بصورت گزارش‌هایی است که آژانس به صورت ماهانه منتشر می‌کند و گزارشی که اخیرا منتشر شده، تایید مجددی است بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام اقداماتی که طبق توافق ژنو بصورت داوطلبانه پذیرفته بود را اجرا کرده است.

وی گفت: این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران بر انچه که تعهد کند، پاببند خواهد بود.

سفیر ایران در آژانس گفت: این گونه گزارش‌های آژانس سابقه‌ای را ایجاد کرد که نشان می‌دهد ایران به هر آنچه که تعهد می‌کند، پایبند خواهد بود و این موضوع از سوی تمامی مقامات جمهوری اسلامی ایران و حتی بالا‌ترین مقام‌ها اعلام شده است و این گونه گزارش‌های آژانس تاییدی بر پایبندی ایران به هرگونه توافقی که انجام بشود، است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز