خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز به ایلنا خبر داد:

حضور وزیر راه در فراکسیون رهروان ولایت

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس و ارائه توضیحات وزیر در این فراکسیون خبر داد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اعلام خبر دیدار امروز صبح وزیر راه و اعضای فراکسیون رهروان ولایت گفت: امروز آقای آخوندی در ارتباط با حوزه ماموریتی خود توضیحاتی را در فراکسیون رهروان ولایت داد. 

نعیمی رز در تشریح توضیحات وزیر راه شهر سازی افزود: وزیر یادآور شد که ماموریت سنگینی را در بخش حمل و نقل ریلی هوایی و دریانوردی داریم٬ اما دولت سرمایه‌گذاری مستقیم در این بخش برحذر داشته و بخش خصوصی باید به سرمایه‌گذاری در بخش‌های یادشده ورود پیدا کند. 

این نماینده مردم در تشریح سخنان وزیر راه در مورد ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه‌های وزارتخانه متبوعش تصریح کرد: بخش خصوصی آنگونه که باید در این مقوله سرمایه‌گذاری کند٬ تاکنون در این بخش سرمایه گذاری نکرده و تحقق این امر نیازمند یاری‌دادن به بخش خصوصی در بحث تعرفه‌هاست که موجب دلگرمی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این عرصه شود. 

نعیمی‌رز افزود: همچنین در بخش مسکن مهر اعضای فراکسیون سوال‌هایی از وزیر پرسیدند که به دلیل وقت محدود٬ وزیر پاسخگویی به آن را به جلسه‌ای دیگر موکول کرد و خواستار حضور در صحن علنی یا غیر علنی برای توضیحات بیشتر در این زمینه شد. 

وی همچین درمورد تصمیم گیری اعضای فراکسیون رهروان ولایت در مورد تشکیل جبهه یا حزب رهروان افزود: تاکنون در این زمینه در فراکسیون بحث جدیدی نشده و قرار است در جلسه روز سه شنبه ساعت ۴ مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در این‌باره تصمیم گیری شود.

کد خبر : ۲۷۳۰۱۸