خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید؛

دستیار ویژه رییس جمهور به استان فارس سفر می کند

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی روز سه شنبه و چهارشنبه به عنوان نماینده ریاست جمهوری به شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و مُهر سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام یونسی، همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید روز سه شنبه به عنوان نماینده رییس جمهور به چند شهر استان فارس سفر می‌کند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی روز سه شنبه و چهارشنبه به عنوان نماینده ریاست جمهوری به شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و مُهر سفر می‌کند

بر اساس این گزارش، حضور در مزار شهدا، دیدار و سخنرانی در جمع مردم شهرستان‌های مذکور و حضور در جلسات شورای اداری این شهر‌ها از عمده برنامه‌های دستیار ویژه رییس جمهور در این سفر است.

بر اساس این گزارش، بازدید از عسلویه و حضور در جمع مسوولین این شهرستان نیز از برنامه‌های سفر دو روزه حجت الاسلام یونسی است.

کاروان تدبیر و امید روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت به استان فارس سفر می‌کنند و هر یک از اعضای دولت به عنوان نماینده رییس جمهور در شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کنند تا از نزدیک مسایل و مشکلات مردم در این مناطق را مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر : ۲۷۳۳۲۳