خبرگزاری کار ایران

در راستای شانزدهمین سفر استانی دولت؛

روحانی وارد شیراز شد+برنامه سفر

رییس جمهور در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور صبح چهارشنبه در صدر شماری از معاونان رییس‌ جمهور و وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد شیراز شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در فرودگاه شهید دستغیب مورد استقبال آیت‌الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.

در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، رییس‌ جمهور از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

همچنین در این مراسم، فرزند شهیدی به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن اهداء گل، به رییس‌ جمهوری خیر مقدم گفت.

قرار است تا ساعتی دیگر رییس جمهور در اجتماع مردم استان فارس در مرقد مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) سخنرانی کند.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های رییس‌ جمهور در این سفر است.

روحانی را در این سفر دو روزه محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهور، حسین فریدون مشاور ارشد رییس‌ جمهور و معاونان رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزرای کابینه، همراهی می‌کنند.

استقبال کنندگان از روحانی به محض دریافت خبر ورود روحانی به شیراز با شعارهای «روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم» و «روحانی مقدم تو نورانی» حمایت خود را از دولت اعلام کردند.

برنامه سفر ۲ روزه روحانی به شرح زیر است:

۱) دیدار با شاعران٬ نخبگان٬ نویسندگان و چهره‌های بر‌تر استان فارس

۲) نشست خبری

۳) بازدید از شبستان جدید احمدبن موسی

۴) بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های عشایر

۵) بازدید از مجموعه تخت جمشید

۶) حضور در عملیات اجرایی

کد خبر : ۲۷۳۸۵۴