خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۱۱:

نیاز نیست مردم در خیابان به دنبال رساندن نامه‌هایشان باشند

رییس دفتر رییس‌ جمهوری با حضور در محل ستاد سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان در این بازدید با توضیحات سماوی مشاور رییس دفتر رییس‌ جمهوری و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان ابتکارات این مرکز، در استفاده از فناوری‌های جدید برای تسریع در ثبت و پیگیری تماس‌های تلفنی مردم قرار گرفت.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری در جریان این بازدید به کارشناسان و مسئولین آن خدا قوت گفت.

نهاوندیان همچنین شخصاً به یکی از تماس‌های تلفنی پاسخ داده و درخواست وی را ثبت کرد.

سماوی در این بازدید از عملکرد سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان فارس و راهکارها و شیوه‌های جدید مرکز برای تسریع در ثبت و پیگیری تماس‌های تلفنی مردم نیز گزارشی ارایه کرد.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی را امکان و فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و دولتمردان دانست و با اشاره به اهمیت این سامانه اظهار داشت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهم که هیچ تماسی با این سامانه بدون پاسخگویی نخواهد ماند.

نهاوندیان در حاشیه بازدید از سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان فارس، با قدردانی از مسئولین این مرکز که به طور مستمر در راستای ارتقاء کیفیت خدمات آن تلاش می‌کنند، اظهار داشت: حرکت کوچکی که در ابتدای دولت آغاز شده بود، امروز به فضل الهی در هر سفری که رییس‌ جمهوری به استان‌ها انجام می‌دهند، گسترده‌تر و با کیفیت مطلوب‌تری ارایه می‌شود.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ امکان پیوند دو سویه‌ای بین مردم و دولتمردان فراهم کرده است و مردم از هر گوشه استان می‌توانند با تماس تلفنی مسأله و پیشنهاد خود را با رییس‌ جمهوری و دولتمردان در میان بگذارند.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه دیگر مردم نیاز ندارند که به مرکز استان آمده و در خیابان‌ به دنبال رساندن نامه‌های خود باشند.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری با اشاره به اتخاذ ساز و کارهایی برای پیگیری تماس‌های تلفنی با این سامانه در کوتاه ترین زمان، اظهارداشت: همه تلاش ما در مرکز ارتباطات مردمی این است که با بسیج امکانات و در حد توان، فاصله زمانی رسیدگی به درخواست‌ها و پیشنهادات مردمی را کوتاهتر کنیم.

نهاوندیان اولویت اول و دوم در همه استان‌ها را اشتغال و رفع بیکاری دانست و گفت: در زمینه اشتغال باید به صورت کلان اقتصادی اقداماتی انجام می‌شد تا امروز با اوج بیکاری مواجه نمی‌شدیم، اما به هر حال تمام تلاش دولت این است که این مشکل را برطرف کند و امیدواریم امسال با حرکت به سمت رونق اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری، فرصت‌های شغلی بیشتری فراهم شود تا این مشکل و معضل به طور اساسی برطرف گردد.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری افزود: اهتمام دولت این است که مشکلات و مسایل درمانی مردم به طور خاص مورد پیگیری قرار بگیرد و امیدواریم با همکاری موسسات مردم‌نهاد این مشکلات برطرف شده و فضای زندگی مطلوب و رضایت‌بخشی برای مردم ایجاد شود.

نهاوندیان در ادامه تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که هیچ تماس تلفنی با این سامانه بدون پاسخ نخواهد ماند و همه نهادها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی به درخواست‌ها و پیشنهادات مردم هستند.

رییس دفتر رییس‌ جمهوری پیش از حضور در محل استقرار ستاد سامانه ۱۱۱ با حضور در یادمان شهدای استان فارس با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان استان ادای احترام کرد.

کد خبر : ۲۷۴۰۹۵