خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

کار و تولید عبادت است/ کاری ارزش دارد که خدا بپسندد

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه کار و تولید و سرمایه‌گذاری در امر تولید عبادت است٬ گفت: آن کاری ارزش دارد که خدا بپسندد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه کار و تولید و سرمایه‌گذاری در امر تولید عبادت است٬ گفت: بر همین اساس در نظام جمهوری اسلامی به مسئله کار و تولید توجه شده چنانچه در حدیث مشهوری از پیامبر داریم که ایشان دست کارگری را به خاطر کارکردن بوسیده است. با این حال آن کاری ارزش دارد که خدا بپسندد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت استاد مطهری گفت: مطهری گرچه از نظر فکری و استعداد کم نظیر بود اما ویژگی او باور به علم بود.

امامی کاشانی در ادامه با اشاره به مسائل یمن گفت: پیام به دولت عربستان نیست بلکه به مردم عربستان است که رفتار ناجوانمردانه و کشتار کوچک و بزرگ در یمن و ممانعت از ورود هواپیمای کمک‌های انسان‌دوستانه در هیچ کجای انسانیت و اسلام نیست.

وی به مردم عربستان توصیه کرد که در برابر این جنایات سکوت نکند٬ چرا که سکوت در برابر این جنایت موجب خواهد شد در آن گناه شریک شوند.

امامی کاشانی گفت: مردمی که در هر خیابان چند مسجد می‌سازند٬ نباید به حاکمان خود اجازه این عربده کشی‌ها را بدهند.

کد خبر : ۲۷۴۳۴۶