خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سازمان‌های بین‌المللی در یمن امتحان بسیار بدی دادند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سازمان‌های بین‌المللی امتحان بسیار بدی در عرصه تحولات یمن دادند.آنها به مظلوم کمک نکرده و از ظالم حمایت کردند و حتی مانع ارسال کمک‌های مردمی سایر کشورها شدند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در همایش روحانیون مقیم مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخی از دولت‌های منطقه به نام اسلام لکه ننگی برای اسلام شدند چرا که با حمایت‌هایشان از متجاوزین یا با سکوتشان زوال و نابودی خود را سرعت بخشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در یگان‌های آجا گفت: از همه همکاران در ادارات به خاطر زحمات زیاد و برنامه‌ریزی‌های خوب در اجرای مراسم فرهنگی و معنوی اعتکاف که باعث شد در این برنامه معنوی بیش از 12 هزار و 500 نفر از کارکنان ارتش شرکت داشته باشند تشکر می‌کنم. ماه رجب فرصت بسیار مناسبی برای بندگان سالک الهی است و ما باید نهایت استفاده را از این ماه ببریم. یکی از برجسته‌ترین دستاورد‌های فرهنگی و معنوی انقلاب اسلامی احیاء سنت اعتکاف است.

آل‌هاشم با اشاره به رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ادامه داد: همین دعاها، راز و نیازها و توسل ها و اخلاص نیروها بود که موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد. ما باید در ماه پر برکت رجب برای مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان یمن که حدود 50 روز است که شبانه‌روز مورد هجمه دشمنان قرار دارند و زنان و کودکان آنها به خاک و خون کشیده می شوند دعا کنیم. در این ماه عزیز با خود عهد کنیم که نفس خود را به طور دقیق کنترل و مراقبت کنیم تا بتوانیم از زیرمجموعه و خانواده خود مراقبت نماییم.

وی در پایان افزود: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تأکید بسیاری بر آمادگی نیروهای مسلح دارند و شما عزیزان که در نیروهای مسلح خدمت می‌کنید باید توجه کامل به این مسئله داشته باشید.

کد خبر : ۲۷۶۹۰۶