خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رفتار تندروها در مجلس به ایجاد حاشیه می‌انجامد

نماینده مجلس نهم گفت: نباید از اصلاح طلبان انتظار مسائلی را داشت که برخی تندرو‌ها با هیاهو ایجاد می‌کنند٬ زیرا رفتار تندروانه به ایجاد حاشیه می‌انجامد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در مورد عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس نهم تصریح کرد: نباید انتظار زیادی از اصلاح‌طلبان مجلس نهم داشت٬ چراکه تعداد آنها٬ تعداد محدودی در مجلس است٬ اما همین که این جمع اندک توانستند به اعتدال مجلس در بررسی طرح‌ها و لوایح و مواردی نظیر انتخابات هیات رئیسه کمک کنند٬ به نظر می‌رسد این موضوع دستاورد مهمی برایشان باشد.

این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس توانستند جمعی کار‌شناسی را در مجلس نهم تشکیل دهند٬ افزود: اصلاح‌طلبان در مجلس نهم توانستند مواضع اصلاح‌طلبی را از تریبون مجلس بیان دارند و این علامت خوبی برای نظام است٬ به ویژه پس از حوادث سال ۸۸ که بدبینی عمیقی نسبت به اصلاح‌طلبان ایجاد شد٬ اندک اصلاح‌طلبان مجلس نهم نشان دادند که می‌توان در چارچوب نظام اقدام‌های موثر انجام داد.

تاجگردون یادآور شد: گفتمان اصلاح‌طلبان٬ گفتمان‌‌ همراه با آرامش بر مبنای نظرات کار‌شناسی است و نباید از آنها انتظار مسائلی را داشت که برخی تندرو‌ها در مجلس با هیاهو و غوغا سالاری ایجاد می‌کنند زیرا رفتار تندروانه و پرهیاهو تنها به ایجاد حاشیه می‌انجامد.

کد خبر : ۲۷۶۹۴۵